| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוי היה עננננננננננננננק !!!!!!!!!!!!
איזה צחוקים היה בזברה חבל על הזמן !!!
:)
פעמיים הוציאו אותנו לפנות בוקר כי עשינו בעיות ...
היה קטעים חבל על הזמן
איך היה בלימבו ? |
היה מסיבה כזאת חרא!!!
כולן מפלצות מגעילות
מזל שנכנסתי חינם ולא הייתי צריך לשלם לשם |
|
|