return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
התארגנות למסיבות (pg. 15)
View this Thread in Original format
oDrori
למה לשמור בפה לא הבנתי. וזה שיש לנו כמה מועדונים טובים זה יופי, אבל אם אתה רוצה לבדוק תסצינה אז בדיקה של האליטה לא תעזור לך, אתה צריך לבדוק תאמצע ואני נשבע לכם שאכלתי מלא מהמאמצע, בעיקר באזור עמק חפר ומה לעשות אנשים טוחנים להיטים וטו לא. כן, יש מיקסוס בד"כ אבל ספק אם איכפת להם.

ושמע, אם כולם שונאים תדיג'יי אז כנראה שהמארגן לא ממש טוב בתחומו אם הוא לא שם לב לזה.
nimrod levi
טוב תשמעו בואו נגיד ככה שהסצינה עצמה של ישראל די טובה את האמת...
זה שהמסיבות לגיל שלנו לא מאורגנות טוב לא מושקעות...
והדיג'יים שמנגנים להיטים ודברים כאלה לא מבינים בגרוש
הסצינה לגיל שלנו מסריחה זה כן
כי לא משקיעים כל המארגנים אבל תראו איזה הפקות איך מדברים על הטיאלוי האומן שהיה וכל זה
שכל שבוע מביאים דיג'יי אחר מחו"ל על רמה...
מה לעשות שלגיל שלנו זה לא ככה
eXeTik
באמת הכל קשרים, זה גם למה לא רציתי להתחיל לתקלט...
warpedd_
אחחחח
זה איזה פעם 5 שאנחנו עושים דיון על זה

נדמה לי שהגענו למסכנה שאין מה לעשות
אלה לארגן מסיבות לבד
warpedd_
משהו יכול לתת לי פרטים על המסיבות בלילנבאום
כמה כניסה\איך המקום\מוזיקה

ואם משהו יכול אולי לסדר הנחה:rolleyes:
DjNumShum
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו יכול לתת לי פרטים על המסיבות בלילנבאום
כמה כניסה\איך המקום\מוזיקה

ואם משהו יכול אולי לסדר הנחה:rolleyes:


כניסה לפני מה שאני זוכר 60 שקל
מקום מסריח מגעיל תתחת
הייתי שם פעמיים ובפעמיים מלאו תמקום לא היה מקום לנשום בכלל היה מחניק רצח חם כמו אני לא יודע מה אין מזגנים אין מאווררים אין כלום
מוזיקה היתה באמת סבבה אבל איך אתה יכול ליהנות מהמוזיקה שהמקום כזה מסריח?
בקיצור אני ממליץ לא להתקרב למקום המגעיל הזה
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum


כניסה לפני מה שאני זוכר 60 שקל
מקום מסריח מגעיל תתחת
הייתי שם פעמיים ובפעמיים מלאו תמקום לא היה מקום לנשום בכלל היה מחניק רצח חם כמו אני לא יודע מה אין מזגנים אין מאווררים אין כלום
מוזיקה היתה באמת סבבה אבל איך אתה יכול ליהנות מהמוזיקה שהמקום כזה מסריח?
בקיצור אני ממליץ לא להתקרב למקום המגעיל הזה


וואלה?! דווקא ממה ששמעתי מקום סבבה...
Scorchio
המקום הזה מכניס עד 1500 איש מקסימום אבל אני מניאק אם פקה השמן הזה לא שם בו לפחות 2500 בשביל להרוויח עוד כמה אלפים
והוא לא שם זין על האנשים במסיבות שלו
זה מקום טוב כשיש בו 1000 איש אבל כשיש 2500 אתה מרגיש כאילו אתה תקוע באמצע של שתי ביצים מזיעות.
warpedd_
יש איזה מסיבות מענינות היום

(חוץ מתל יצחק )
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
יש איזה מסיבות מענינות היום

(חוץ מתל יצחק )


אני בתל יצחק...
אז מה אם זה בגלל החינם שלי :D

eXeTik
כן... גם אני מחפש משהו טוב להיום, יש המלצות?
MoSH_MaN
ואללה לא ממש בא לי מסיבה היום

אני דווקא בעד

טריפל איקס :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement