|
התארגנות למסיבות (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הכוסיות של הסטודיאו, רובן פרחות (לפי המיני הדק) וזה כייף :)
בכלל הם מצליחים להביא קהל מאד יפה ואין לי מושג מאיפה
חגיגה
בסוף היה לי אתמול ערב מצחיק
אני יושב בגינה השכונתית עם חברים ככה על איזה נרגילה
ככה ב 1 וחצי אח שלי מתקשר אם אני רוצה לבוא איתו לאח השני שלנו
כי חברה שלו ישנה אצל ההורים, או חרטא כזה
קיצור עשינו שלושת האחים איזה חגיגה קטנה בבית של אח שלי בבזל
היה שיא הכייף :) |
|
|
| Scorchio |
האם הזכרתי בפניכם שאני הולך לתקלט בסטודיו בשבועות?
חלק מתחרות תקליטנים
אם אני זוכה
אני שם על בסיס קבוע
:) |
|
|
| DjChook |
א. מתי יוצא שבועות ?
ב. עדיין צוות אייס יהיה שם כי אם כן אני אזרוק עליך מילה טובה :) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Scorchio
האם הזכרתי בפניכם שאני הולך לתקלט בסטודיו בשבועות?
חלק מתחרות תקליטנים
אם אני זוכה
אני שם על בסיס קבוע
:) |
וואלה אחי?
ראיתי הזמנות לשבועות אבל לא ראיתי את השם שלך בתחרות...
הקיצר בהצלחה אולי אני יהיה שם |
|
|
| Scorchio |
לצערי אני לא על ההזמנה
אבל אני מתקלט עם
Barbi & Atias |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לצערי אני לא על ההזמנה
אבל אני מתקלט עם
Barbi & Atias |
אטיאס הזה אני לא יכול לראות יותר ת'פנים שלו
מזל שאני מסיים ביה"ס ולא צריך לראות אותו יותר |
|
|
| Hell_Copter |
בסוף אתמול הלכתי לחבר שלי למסיבה שהייתה אצלו
דפקתי שם את הראש משהו רצח!!!
הקפצתי קצת טקילות
אז שתיתי בכוסות חד פעמיות חצי וודקה מלון חצי מיץ ענבים... שתי כוסות כאלה
אז עוד כמה שלוקים של הוודקה
ואז 4 שוטים של חצי וודקה וחצי טקילה... זה חזק משהו עצבני... ות'אמת גם יותר טעים מטקילה נקי
קיצר אחר השוט הרביעי אני יוצא החוצה מהבית כולי מסטול ופתאום מקיא לו בשביל כניסה... ואז עשיתי מלא שטויות... נכנסתי לתוך עגלה שראיתי שם ואז איזה אחד דחף אותי ואמר בוא נעשה ג'קאס... ונתקעתי במדרכה ונפלתי וכל מה שעצבן אותי זה שנשפכה לי הקולה!!!
אני לא זוכר הכל אבל היה נחמד ממה שאני זוכר
צח... למה לא אמרת כלום על זה??
אריק נארגן עוד פעם נסיעה לתל אביב?? הפעם עם הרשיון שלך... אמא לא תדע |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לצערי אני לא על ההזמנה
אבל אני מתקלט עם
Barbi & Atias |
יש לי את ההזמנה
איזה כיף, גבינות חינם כל הערב!
:stongue:
בכל מקרה... אני בניר-אליהו סגור |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by yahel222
אטיאס הזה אני לא יכול לראות יותר ת'פנים שלו
מזל שאני מסיים ביה"ס ולא צריך לראות אותו יותר |
למה אחי
הוא ילד חמוד :)
ולאריק יש עוד מלווה
:\ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ולאריק יש עוד מלווה
:\ |
אבא?!?
גם הוא לא ירשה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יש לי את ההזמנה
איזה כיף, גבינות חינם כל הערב!
:stongue:
בכל מקרה... אני בניר-אליהו סגור |
זין יש מסיבה בניר אליהו???
מתי
תן פרטים
איזה גילאים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בכל מקרה... אני בניר-אליהו סגור |
איכסה, גועל נפש של מקום
פעם הייתי הולך רק לשם אבל התחלתי לשנוא את המקום |
|
|
|
|