return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
התארגנות למסיבות (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
הכוסיות של הסטודיאו, רובן פרחות (לפי המיני הדק) וזה כייף :)

בכלל הם מצליחים להביא קהל מאד יפה ואין לי מושג מאיפה

חגיגה

בסוף היה לי אתמול ערב מצחיק
אני יושב בגינה השכונתית עם חברים ככה על איזה נרגילה
ככה ב 1 וחצי אח שלי מתקשר אם אני רוצה לבוא איתו לאח השני שלנו

כי חברה שלו ישנה אצל ההורים, או חרטא כזה
קיצור עשינו שלושת האחים איזה חגיגה קטנה בבית של אח שלי בבזל

היה שיא הכייף :)
Scorchio
האם הזכרתי בפניכם שאני הולך לתקלט בסטודיו בשבועות?
חלק מתחרות תקליטנים
אם אני זוכה
אני שם על בסיס קבוע
:)
DjChook
א. מתי יוצא שבועות ?
ב. עדיין צוות אייס יהיה שם כי אם כן אני אזרוק עליך מילה טובה :)
nimrod levi
quote:
Originally posted by Scorchio
האם הזכרתי בפניכם שאני הולך לתקלט בסטודיו בשבועות?
חלק מתחרות תקליטנים
אם אני זוכה
אני שם על בסיס קבוע
:)

וואלה אחי?
ראיתי הזמנות לשבועות אבל לא ראיתי את השם שלך בתחרות...
הקיצר בהצלחה אולי אני יהיה שם
Scorchio
לצערי אני לא על ההזמנה
אבל אני מתקלט עם
Barbi & Atias
yahel222
quote:
Originally posted by Scorchio
לצערי אני לא על ההזמנה
אבל אני מתקלט עם
Barbi & Atias


אטיאס הזה אני לא יכול לראות יותר ת'פנים שלו
מזל שאני מסיים ביה"ס ולא צריך לראות אותו יותר
Hell_Copter
בסוף אתמול הלכתי לחבר שלי למסיבה שהייתה אצלו
דפקתי שם את הראש משהו רצח!!!
הקפצתי קצת טקילות
אז שתיתי בכוסות חד פעמיות חצי וודקה מלון חצי מיץ ענבים... שתי כוסות כאלה
אז עוד כמה שלוקים של הוודקה
ואז 4 שוטים של חצי וודקה וחצי טקילה... זה חזק משהו עצבני... ות'אמת גם יותר טעים מטקילה נקי
קיצר אחר השוט הרביעי אני יוצא החוצה מהבית כולי מסטול ופתאום מקיא לו בשביל כניסה... ואז עשיתי מלא שטויות... נכנסתי לתוך עגלה שראיתי שם ואז איזה אחד דחף אותי ואמר בוא נעשה ג'קאס... ונתקעתי במדרכה ונפלתי וכל מה שעצבן אותי זה שנשפכה לי הקולה!!!
אני לא זוכר הכל אבל היה נחמד ממה שאני זוכר


צח... למה לא אמרת כלום על זה??
אריק נארגן עוד פעם נסיעה לתל אביב?? הפעם עם הרשיון שלך... אמא לא תדע
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
לצערי אני לא על ההזמנה
אבל אני מתקלט עם
Barbi & Atias


יש לי את ההזמנה
איזה כיף, גבינות חינם כל הערב!
:stongue:

בכל מקרה... אני בניר-אליהו סגור
Scorchio
quote:
Originally posted by yahel222


אטיאס הזה אני לא יכול לראות יותר ת'פנים שלו
מזל שאני מסיים ביה"ס ולא צריך לראות אותו יותר



למה אחי
הוא ילד חמוד :)

ולאריק יש עוד מלווה
:\
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
ולאריק יש עוד מלווה
:\


אבא?!?
גם הוא לא ירשה

yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik


יש לי את ההזמנה
איזה כיף, גבינות חינם כל הערב!
:stongue:

בכל מקרה... אני בניר-אליהו סגור


זין יש מסיבה בניר אליהו???
מתי
תן פרטים
איזה גילאים
Ariels
quote:
Originally posted by eXeTik
בכל מקרה... אני בניר-אליהו סגור


איכסה, גועל נפש של מקום
פעם הייתי הולך רק לשם אבל התחלתי לשנוא את המקום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement