|
התארגנות למסיבות (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ת.ז. = 16 פעם אחרונה שבדקתי |
הכוונה שלו זה להראות תעודת זהות שאתה מעל 18 שם!!!!
לא שיש לך תעודת זהות |
|
|
| DjChook |
הממממ ואלה צודק
למרות שלפעמים הם לא מסתכלים באמת בפנים לראות את התאריך |
|
|
| Hell_Copter |
| לא שזה 18+... בודקים את זה כמו כלבים ומעיפים מי שלא מתאים |
|
|
| DjNumShum |
אז רגע הם בודקים טוב 18+?
יש לי כמה חברים שעוד אין להם 18 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אז רגע הם בודקים טוב 18+?
יש לי כמה חברים שעוד אין להם 18 |
אני מאמין שאם לאחד יש אז פשוט שהשאר יגידו ששכחו באוטו וזהו
אבל בני זונות קלאב מד לא נותנים לילדים מתחת ל18 לנוסע ליוון גם אם יש להם תאריך גיוס סעמקקקקק
בסוף חייבים לנסוע לקמר בטורקיה
באסהה אבל גם טוב
ושמע אריאל - גם אני לא יודע מזה ה CUE באטומיקס !!!
שניםפ שאני חושב על זה ומנסה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אנשים אז ככה אני לא יחצן אני פשוט יודע את הפרטים וממליץ לכם על המסיבה כי היא ממש טובה
ונכון אריאל המסיבה היא אכן של סספורטס ואולי היא לא לטעמך אבל אחי אל תשכח שאנחנו לא בגיל שלך אנחנו בני 18 ותיכוניסטים ותאמינו לי הם יודעים להעלות מסיבות לגילאים שלנו מניסיון
ואם אני לא יחצן אז בכלל תבינו מה שאני אומר לכם
ככה ששווה לנסות !!!
ות.ז זה אכן 18+ וכן הם בודקים טוב טוב
אבל לפעמים יש פאשלות ככה שאם אתם מוכנים לקחת את הסיכון אז תבואו
ותעשו טובה לכל מקום שבודקים טוב תמיד אפשר להכנס
אני וחברים שלי נכנסנו פעם למסיבה של 19-20 + ולא לכולם יש 18 ככה שתעשו טובה אם זה מה שמדאיג אותכם פה אז אין לכם מה לדאוג
//Edit
ואם אאני לא טועה קובץ
CUE
זה קובץ שאם אתה מחלק את הסט לכמה חלקים אז יש צורבים שקוראים את הקובץ הזה ומחברים לך את הסט לחלק אחד כמו שהוא אמור להיות וככה יותר נוח להעלות אותו לנט
אבל אל תקחו את המילה שלי פה כי אני לא בטוח
אני חושב שזה כמו
*.Iso
למי שמבין בדברים האלה |
|
|
| eXeTik |
| לרקורד אני אציין שגם לגיא אין עוד 18, מה שלא מנע ממנו להכנס חופשי :) |
|
|
| DjChook |
הוא דיבר על
CUE
באטומיקס
שזה בדיוק כמו בסידי אמיתי
אתה לוחץ וזה שומר את השניה שלחצת
ואז אתה לוחץ על כפתור אחר וזה אוטומטית קופץ לשניה הזאתי תמיד
תקרא את ה
SHORTCUTS
ותבין איך עובדים עם זה |
|
|
| Ariels |
יא סתומים ברור שאני יודע מה זה השאלה שלי היא בעצם
?!!?! מאיפה לעזאזל הפליצו את המילה הזאת מה הפרוש שלה לפי המילון |
|
|
| Scorchio |
מקור המילה הוא
Queue
אבל שינו את זה בעסקי ה
DJ
כדי שהיה יותר קל לבטא
בעיקרון זה אומר יענו המתנה
משהו כזה |
|
|
| yahel222 |
טוב אז היום יום חמישי מחר שישי
מה שאומר שיש מסיבות
היום - בסטודיו אני יודע שיש
יש גם בדינמו לגיל שלי ככה
ובתל ברוך שם אני יהיה
מחר - מה יש????????? |
|
|
| MoSH_MaN |
יא מג'נונים
קיו זה קיצור של
Queue
וזה
לעמוד בתור!
אני בתור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|