return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
התארגנות למסיבות (pg. 13)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
בקרוב מאוד יש את החגים....
נוכל לבחור פה את המסיבה שניפגש בה, ונארגן את הכל יפה ומסודר.....

איתמר, תזכיר לי באיזה תאריך נגמר לך המלווה?????
אם אני לא טועה, זה יהיה ממש בתחילת החגים...... לא???
oDrori
סיכום טיאלוי

היה אדיר
תפס את מקום 2 בדירוג המסיבות הטובות בחיים שלי (מצטער, מקום ראשון עדיין עם גוטמן) וואי הייתי קצת מבואס מתישהו שהטקילה הכבידה והוא קצת ייבש אבל אז הוא דפק כזאת סריה לקראת מתי שהלכנו יא אללה. אני יצאתי מרוצה פלוס פלוס... גם רועי לפי מה שהבנתי...

צח נראית לי קצת מבואס שהלכת... ?
Hell_Copter
אין מצב...מסיבה הכי טובה בחיים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל הייתה את ההרגשת בטחון הכי גדולה שיש למה שאתה מגיע עם עוד 30 אנשים לדיסקוטק אתה רק מחכה שמישהו יתחיל איתך מכות כדי שכולם יקפצו עליו
אחר כך היו את השתיה חינם שנכנסנו רבע שעה לפני שהיא נגמרה
שתיתי כל כך מהר את הכל שזה לא יאמן... הייתי מסובב טיפה בגלל שהייתי גם על בטן ריקה והכל אבל זה עבר תוך שעה שעתיים
אחר כך היו את הכוסיות שם... וזה לא ילדות קטנות בנות 14... אלה היו בנות 20 פלוס חלק... וחלק 18 פלוס... כמו שצריך
אני וחברים שלי רקדנו עם כל אחת שהייתה שם... חלק יותר צמוד וחלק לא... רואים שמישהי לא רוצה ממשיכים להבאה... והמוזיקה גם הייתה פצצה
שהוא שם אקספנדר נגנבתי!!!!!!!!!!
oDrori
גם אני וואי איזה טראק ריייייייב מבחינתי הכי טוב היה
Twisted (Energy mix)
חחחח התלהבתי כ"כ ראו אותי איזה 4 בנות וראו שאני רוקד כמו איזה מטורף וגם נראיתי כאילו אני מתוכנת לפי השיר או משהו כי עשיתי את כל התנועות לפי הטראק אז הם התפוצצו מצחוק אבל למי איכפת
:)
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין מצב...מסיבה הכי טובה בחיים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל הייתה את ההרגשת בטחון הכי גדולה שיש למה שאתה מגיע עם עוד 30 אנשים לדיסקוטק אתה רק מחכה שמישהו יתחיל איתך מכות כדי שכולם יקפצו עליו
אחר כך היו את השתיה חינם שנכנסנו רבע שעה לפני שהיא נגמרה
שתיתי כל כך מהר את הכל שזה לא יאמן... הייתי מסובב טיפה בגלל שהייתי גם על בטן ריקה והכל אבל זה עבר תוך שעה שעתיים
אחר כך היו את הכוסיות שם... וזה לא ילדות קטנות בנות 14... אלה היו בנות 20 פלוס חלק... וחלק 18 פלוס... כמו שצריך
אני וחברים שלי רקדנו עם כל אחת שהייתה שם... חלק יותר צמוד וחלק לא... רואים שמישהי לא רוצה ממשיכים להבאה... והמוזיקה גם הייתה פצצה
שהוא שם אקספנדר נגנבתי!!!!!!!!!!


דרורי
מבועס?!
מה אתה גנוב?
מסיבה הכי טובה שהייתי בחיים שלי
(אחרי האומן 17 כמובן)
ורועי מה אתה מזיין בשכל
רקדת שם עם איזה אחת דובה שמנה כזאת
לא הבנתי מה אתה נוגע בה בכלל...

בקיצור אחלה מוזיקה הייתה
פעם ראשונה שאני שומע את אקספנדר במסיבה
איזה טראק שולט
warpedd_
quote:
Originally posted by Scorchio

ורועי מה אתה מזיין בשכל
רקדת שם עם איזה אחת דובה שמנה כזאת
לא הבנתי מה אתה נוגע בה בכלל...


[QUOTE]
שתיתי כל כך מהר את הכל שזה לא יאמן... הייתי מסובב טיפה בגלל שהייתי גם על בטן ריקה והכל אבל זה עבר תוך שעה שעתיים
[/Qoute]
אז זהו שלא...;) ;)
oDrori
לא יודע צח אולי זה היה הסמים
;)
סתם נראה לי לא קלטתי איך אתה עוזב באמצע
Urban Train (CG)

חחחח תומר צודק
:)

אני זוכר אחד מאלה שבאו איתי ככה מדבר עם רועי מה אתה רוקד איתה וזה רועי אמר לו משהו כמו אני לוקח גם כוסיות גם לא
:)

לא יודע למה זה הצחיק אותי אבל אני בכל מקרה עדיין בהאנג אוזניים מצפצפות
Hell_Copter
יאללה ככוס עמק שם זין...
חוץ מזה נגעתי איפה שבא לי אז מה רע
קיבלתי מה שרציתי אז מה רע
oDrori
תהנה באילת אחי
:haha:
warpedd_
משהו הולך היום ללימבו [תל-יצחק
??????

eXeTik
מישהו מוכן להסיבר לי למה כתוב בלילה שקהל היעד לאננס זה 23+?!
זה בעיה להכנס לגילאי 18 בליין של יום שישי?
Scorchio
יאללה חברה מה עושים היום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement