return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
התארגנות למסיבות (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
ואלה ? מי ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
באמת רעיון טוב
:)

ביום חמישי יש את המסיבת סיום קורס שלי ב

TAMARZ
בת"א
:)

אני יכול לסדר לכל מי שבא 50 שקל כניסה ושתייה חינם ...

דרך אגב מישהוא היה בקיבוץ מזור ביום שישי האחרון ?
היה ענק


תראו מי חזר אלינו!!!!!!!!!!!
Mazal Tov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה קורה אח שלי?!!?
כוס עמק אני מתקשר כל הזמן הפלאפון סגור
:(

אין לי בעיה להפוך לסטיקי
אבל תהיה לי בעיה לבוא
:(
אלה אם כן זה מסיבות מ- ט - י"ב אז אין לי בעיה להכנס
DjChook
חחחח יובל

אתה מנפנף בהיותך מסטר-פורום ואתה נכנס חינם

חחח:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח יובל

אתה מנפנף בהיותך מסטר-פורום ואתה נכנס חינם

חחח:)


חחחחחחחחח
:D
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
באמת רעיון טוב
:)

ביום חמישי יש את המסיבת סיום קורס שלי ב

TAMARZ
בת"א
:)

אני יכול לסדר לכל מי שבא 50 שקל כניסה ושתייה חינם ...

דרך אגב מישהוא היה בקיבוץ מזור ביום שישי האחרון ?
היה ענק


ואלה אחי אולי אני יקפוץ ?!
אבל יש כוסיות?????
Hell_Copter
וואי זה יכול להיות רעיון פצצה

חברים שלי לא רוצים כבר לבוא לדיסקוטקים... ואין כל כך הרבה מכוניות... שישתחרר לחבר שלי בטוח נסע... הוא גם אוהב טראנסים
אבל אפשר להתארגן כמו אז שנסענו אני ואריק וצח ודותן היו שם
luckystrike
מי שרוצה שירים טלפון

054534808

אני פשוט חייב לזוז
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה ? מי ?


אסף אדיב
DjNumShum
מחר יום חמישי מסיבה במימד החמישי
אחלה מסיבה אנשים
Scorchio
מי מארגן במימד אחי?

DjNumShum
אסא ופאשה
MoSH_MaN
שמעתם על המסיבה באניגמה?

אבל זה יהיה דיפ ,דראם אנד בייס וקצת אפליפטינג בלי הארד :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement