|
התארגנות למסיבות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת רעיון טוב
:)
ביום חמישי יש את המסיבת סיום קורס שלי ב
TAMARZ
בת"א
:)
אני יכול לסדר לכל מי שבא 50 שקל כניסה ושתייה חינם ...
דרך אגב מישהוא היה בקיבוץ מזור ביום שישי האחרון ?
היה ענק |
תראו מי חזר אלינו!!!!!!!!!!!
Mazal Tov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה קורה אח שלי?!!?
כוס עמק אני מתקשר כל הזמן הפלאפון סגור
:(
אין לי בעיה להפוך לסטיקי
אבל תהיה לי בעיה לבוא
:(
אלה אם כן זה מסיבות מ- ט - י"ב אז אין לי בעיה להכנס |
|
|
| DjChook |
חחחח יובל
אתה מנפנף בהיותך מסטר-פורום ואתה נכנס חינם
חחח:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח יובל
אתה מנפנף בהיותך מסטר-פורום ואתה נכנס חינם
חחח:) |
חחחחחחחחח
:D |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת רעיון טוב
:)
ביום חמישי יש את המסיבת סיום קורס שלי ב
TAMARZ
בת"א
:)
אני יכול לסדר לכל מי שבא 50 שקל כניסה ושתייה חינם ...
דרך אגב מישהוא היה בקיבוץ מזור ביום שישי האחרון ?
היה ענק |
ואלה אחי אולי אני יקפוץ ?!
אבל יש כוסיות????? |
|
|
| Hell_Copter |
וואי זה יכול להיות רעיון פצצה
חברים שלי לא רוצים כבר לבוא לדיסקוטקים... ואין כל כך הרבה מכוניות... שישתחרר לחבר שלי בטוח נסע... הוא גם אוהב טראנסים
אבל אפשר להתארגן כמו אז שנסענו אני ואריק וצח ודותן היו שם |
|
|
| luckystrike |
מי שרוצה שירים טלפון
054534808
אני פשוט חייב לזוז
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה ? מי ? |
אסף אדיב |
|
|
| DjNumShum |
מחר יום חמישי מסיבה במימד החמישי
אחלה מסיבה אנשים |
|
|
| Scorchio |
| מי מארגן במימד אחי? |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעתם על המסיבה באניגמה?
אבל זה יהיה דיפ ,דראם אנד בייס וקצת אפליפטינג בלי הארד :( |
|
|
|
|