|
התארגנות למסיבות (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Ariels
איכסה, גועל נפש של מקום
פעם הייתי הולך רק לשם אבל התחלתי לשנוא את המקום |
מקום סבבה דווקא... מה יש לא לאהוב?!
ודותן: אני יודע שזה מסיבה לבני 18 ככה
והשתייה 2 שקל כל הערב (גרושים)
:) |
|
|
| Ariels |
| כל הבנות שם מעפ -עפנות כולם שיכורים תחת מאז שיובל עבר לעמק אין מסיבה אחת עם מוזיקה שהיא לא יהל או אייל ברקן וכל המקום גדוש בעארסים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Ariels
כל הבנות שם מעפ -עפנות כולם שיכורים תחת מאז שיובל עבר לעמק אין מסיבה אחת עם מוזיקה שהיא לא יהל או אייל ברקן וכל המקום גדוש בעארסים |
לא יודע לאיזה מסיבות היית הולך שם, אבל פעם אחרונה שאני הייתי (פורים) היה הפוך מכל מה שאמרת! |
|
|
| Ariels |
| זו היתה מסיבת תיכונים שהפיק דוד סספורטס היא לא קשורה בשקל לארועים הרגילים שלהם |
|
|
| yahel222 |
שמע אני ממה ששמעתי מחברים שלי שהיו שם אמרו שהיה שיא
אני ינסה מה יש להפסיד.....
רונן מתי זה יוצא המסיבה????
יום שעה
איך אני מגיע לשם (עם אוטו - איזה כביש וכו)
נראה לי אני יבוא |
|
|
| DjNumShum |
וואללה גם אני נראה לי בא לניר אליהו
ו יהל
תגיד איפה בבוגרשוב נמצא אמיר קל?
ומה הטלפון שלו?
צריך לקבוע תור או אפשר סתם להגיע??? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וואללה גם אני נראה לי בא לניר אליהו
ו יהל
תגיד איפה בבוגרשוב נמצא אמיר קל?
ומה הטלפון שלו?
צריך לקבוע תור או אפשר סתם להגיע??? |
אבל מתי המסיבה ביום רביעי חמישי או שישי
ומתי בגת רימון ברביעי או חמישי נאמשאם אתה יודע אולי?????
אהה ואני קוראים לי דותן לא יהל
ואמיר קל זה ככה
נגיד אתה בבוגרשוב בא מכיוון קינג ג'ורג' אז זה ממש בהתחלה אולי 100 מטר
פשוט תחצה את הרמזור הראשון ואז 5 מטר אחרי זה שם
קשה לפספס יש לידו חנות של LIHGTWAVE
את הטלפון אין לי....אבל עדיף לקבוע תור
אני לא קבעתי כי הלכתי עם חבר שהוא מכיר
תקבע תקבע תור עדיף לך |
|
|
| DjNumShum |
טוב לפי מה שכתוב ב לילה
גת רימון זה ביום רביעי:
אבל לפי ההרכב וסוגי המוסיקה זה נראה לי לא משהו,, אני אפלו רחבה טראנס
טראנס יחד עם סלסה ומוסיקה אלטרנטיבית...
אבל גת רימון, יאאאאא איזה מקום שיא
ולפי מה שאני רואה שם אין בכלל מסיבה בניר אליהו... רק ביום שישי ואז זה 19+ |
|
|
| eXeTik |
יש מסיבה בניר אליהו- יום רביעי
יענו מחר
אני עוד לא סגור ל הפרטים, גיא יודע אבל הוא מזיין אז אין מצב שהוא יפרט פה, ודותן... אף-פעם לא נהגתי לשם, וכשנסענו הייתי מסטול רצח למה שתיתי בכמויות.
אני זוכר נוסעים לכיוון בית-ברל מכ"ס ואז שם משהו... תשאל, כולם יודעים איפה זה.
בקשר לשעה... אני מניח שזה מתחיל בסביבות 10-11, אבל מה זה משנה... אתה בא עם אוטו נכון? אז בכל מקרה לא באים לפני 12 מינימום! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחחחחח רונן יה מסטול!!!
טוב אנשים אז ככה המסיבות בניר אליהו לכל מי שאוהב להתפרע הם המסיבות הכי טובות שיש במיוחד בתקופת החגים!!!
חוץ מזה שזאת עומדת להיות המסיבה האחרונה לעונה שם ככה שחייבים לבוא ולבקר שם... זה אמנם לא מקום גדול במיוחד אבל הוא גם לא קטן בכלל... יש שם אחלה של אווירה ומי שהיה שם יודע על מה אני מדבר ... בקיצור מי שרוצה להינות בשבועות חובה עליו לבוא ולבקר אותנו בניר אליהו...
אז פרטים:
מי שרוצה לדעת הכי טוב פרטים יכול לברר בטלפון #:
052-326136
053-974274
תתקשרו תבררו הכל
איך להגיע איפה מתי למה כמה ותאמינו לי הכי שווה בעולם זה המסיבות שלהם בחגים... ואם אתם שואלים מי הדיג'י א ככה
Dj Shahar ronen ( house & dance ) דיג'י הבית שלהם שהוא ממש ממש מוצלח
Dj Bery ( 70's 80's & alternative ) גם כן דיג'י הבית שלהם
בקיצור מסיבה למי שאוהב מסיבות ולא תתאכזבו
וכמו שרונן אמר שמפניה חינם כללללללללללללל הערב ושתיה ב- 2 שקל בלבד!!!
//Edit
וכמובן שזה חוגר/ת.ז חובה!!! ואל תתחכמו כי מניסיון זה לא עוזר !!! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחח רונן יה מסטול!!!
טוב אנשים אז ככה המסיבות בניר אליהו לכל מי שאוהב להתפרע הם המסיבות הכי טובות שיש במיוחד בתקופת החגים!!!
חוץ מזה שזאת עומדת להיות המסיבה האחרונה לעונה שם ככה שחייבים לבוא ולבקר שם... זה אמנם לא מקום גדול במיוחד אבל הוא גם לא קטן בכלל... יש שם אחלה של אווירה ומי שהיה שם יודע על מה אני מדבר ... בקיצור מי שרוצה להינות בשבועות חובה עליו לבוא ולבקר אותנו בניר אליהו...
אז פרטים:
מי שרוצה לדעת הכי טוב פרטים יכול לברר בטלפון #:
052-326136
053-974274
תתקשרו תבררו הכל
איך להגיע איפה מתי למה כמה ותאמינו לי הכי שווה בעולם זה המסיבות שלהם בחגים... ואם אתם שואלים מי הדיג'י א ככה
Dj Shahar ronen ( house & dance ) דיג'י הבית שלהם שהוא ממש ממש מוצלח
Dj Bery ( 70's 80's & alternative ) גם כן דיג'י הבית שלהם
בקיצור מסיבה למי שאוהב מסיבות ולא תתאכזבו
וכמו שרונן אמר שמפניה חינם כללללללללללללל הערב ושתיה ב- 2 שקל בלבד!!!
//Edit
וכמובן שזה חוגר/ת.ז חובה!!! ואל תתחכמו כי מניסיון זה לא עוזר !!! |
בן כמה צריך להיות?????
סבבה נראה כבר מחר מה יהיהיה
כמה כניסה לא אמרת
ומה אתה יחצן או משהו |
|
|
| DjChook |
| ת.ז. = 16 פעם אחרונה שבדקתי |
|
|
|
|