|
התארגנות למסיבות (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
מה המצב אנשים ?!?!
מישהו במיקרא הולך למסיבה של טיאסטו באומן ??? |
|
|
| Hell_Copter |
אחי טייסטו היה אתמול...
לא היום |
|
|
| eXeTik |
מישהו יוצא היום לאנשהו?!
אני מחפש איזה משהו טוב היום... יש הצעות? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מישהו יוצא היום לאנשהו?!
אני מחפש איזה משהו טוב היום... יש הצעות? |
שמעתי יש מסיבה בתל ברוך
ואמרו שהפעם זה יהיה רציני יותר
כניסה 15 שקל
ויש גם מסיבת סגירה של העמק 51 למבוגרים יותר בינינו....
זתומרת סיום העונה !! |
|
|
| eXeTik |
איך אני מגיע לזה בתל-ברוך?
זה שווה משהו בכלל...?
וכן, שמעתי על העמק
זה מה שאני מתכוון ללכת היום
אבל ראיתי בלילה שזה לבני 20
מקסימום לא נכנס אז אני בניר-אליהו |
|
|
| eXeTik |
שחר רונן על הזין שלי!!!!!
באלוהים... איזה תקליטן מעפן.
מסתבר שזאת הייתה מסיבת הסגירה הסופית של ניר אליהו
(אבל לכו תדעו, כל שבוע יש להם מסיבת סגירה)
אקיצר- שחר רונן פשוט דפק את כל הערב
ה-תקליטן הכי גרוע שיש בעולם!
אם אתם רואים את השם שלו על איזושהי הזמנה תשכחו מהמקום הזה
יכול להיות המקום הכי פצצה בעולם- ברגע שהוא מתקלט יתפוצץ לכם הראש
הפלצן הזה מערבב לי מוזיקה ארגנטינאית עם
back to earth
ושם לי
MTV
עם עוד דברים ממוסחרים כמו
amber- yes
ושתבינו זכל זה היה עוד ברחבה המרכזית... |
|
|
| Hell_Copter |
וואי איזה מזל שבסוף לא הלכתי לניר אליהו...
הייתי די קרוב ללכת עם חברים אבל בסוף הם הלכו לקאטבלו ואני ויתרתי ונסעתי לפיתוח במקום |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי איזה מזל שבסוף לא הלכתי לניר אליהו...
הייתי די קרוב ללכת עם חברים אבל בסוף הם הלכו לקאטבלו ואני ויתרתי ונסעתי לפיתוח במקום |
לבלקוני?
די כבר ללכת למסיבה המאפנה הזאת
של הכוסיות מאזור השרון הבולכות לשם |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
של הכוסיות מאזור השרון הבולכות לשם |
הבלוכות...?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לבלקוני?
די כבר ללכת למסיבה המאפנה הזאת
של הכוסיות מאזור השרון הבולכות לשם |
איזה בלקוני
סתם הסתובבנו בפיתוח ואז חבר שלי רצה לאכול בנאפיס...
שמע אחי זה היתרון של אוטו... אפשר לנסוע סתם למקומות בלי לתכנן מראש מה עושים
ורונן... הוא התכוון הולכות |
|
|
| eXeTik |
זהו, חשבתי שהוא התכוון לזה
אבל אז אני ממש לא מבין מה הוא ניסה להגיד :conf: |
|
|
| Ariels |
הייתי אתמול באננס. חוץ מהקטעים המפגרים של הסיטי טוואר ערן ברנע הפגיז אחושרמוטה
!!!!!!היה קטע כזה שאחד מסיטי טוואר שאל את הקהל: אתם נהנים
אז כל הקהל צעק בבת אחת: לא
"ואז הם התפדחו אחושרמוטה וכל הקהל התחיל לצעוק "בוז
"תחזירו את הטראקים" "איזה מסיבה מעאפנה"
והם התפדחו אחושרמוטה וחזרו למוזיקה נורמלית |
|
|
|
|