| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
רונן
תבקש יפה אני יעלה לסטיקי
תקלל כמו ערס לא תקבל כלום
שמעתם מה קרה בסטודיו???
אמרו לי איזה ערבי אחד רצה לפוצץ ת'מקום להכנס על מכונית
ומזל שהשומר ירה בו שהוא עדיין היה באוטו |
למה אני בכלל צריך לבקש... אתה המוד פה, זה תפקיד שלך להבין שהטר'ד הזה צריך להיות סטיקי ולעשות קצת סדר פה.
וכן... שמענו על הניסון לפיגוע, יש טר'ד על זה אם לא ראית |
|
|