|
התארגנות למסיבות (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הממממ לא ממש
תשמע, היחיד שאני יודע שיוצא לדיסקוטקים מפה זה דותן
ובאמת, אם אתה קורא את זה
מה אתה עושה היום ?!
ובכל מקרה, אני הולך עם חברים מהשיכון מהאיזור...
90 אחוז אני שם
מישהו יודע מי מתקלט ? |
|
|
| eXeTik |
מי זה דותן?
ואיפה נפגש אם אתה בא...? |
|
|
| yahel222 |
yahel222 = דותן
:) :) :) :) :) :) :) :) :)
ואני עוד לא יודע.......
שמע יש מסיבה גם בטי אל וי וזה שתיה חינם וזה
חברים שלי מעדיפים ללכת לשם.......
נראה יותר מאוחר אני יחליט |
|
|
| eXeTik |
| נו... אז מה נסגר אתכם? |
|
|
| Ariels |
בואו לזברה
אני כזה מאושר, הסתדרתי להכנס במחיר של חבר מועדון בלי חברות
אה אה... פעם הבאה.. חינם
(אני לא מאמין של טי.אל.וי נכנסתי חינם ולזברה אני לא מצליח לארגן.... זין)
חוצמזה שכחו ממסיבות טבע... היום גיליתי שלגנרטור אין מייצב זרם מה שאומר שיכולה להיות עלית מתח וכל הציוד שלי... פוף !!!! עשן |
|
|
| eXeTik |
לא נורא אריאל... פעם הבאה.
ודותן \ חן:
לא יודע מה קורה אתכם, אני היום בסטודיאו
אם אתם עוד קוראים את הט'רד הזה לפני שאתם יוצאים
אני עם ג'ינס כהה וחולצה שחורה צמודה בלי שרוולים, פירסינג בגבה ובלשון |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Ariels
חוצמזה שכחו ממסיבות טבע... היום גיליתי שלגנרטור אין מייצב זרם מה שאומר שיכולה להיות עלית מתח וכל הציוד שלי... פוף !!!! עשן |
אפשר להשכיר, 400 שקל... |
|
|
| DjChook |
רונן אחי, אני לא אגיע, חפיף אין לי כח
תהנה,
שבוע הבא הולך להיות קרחנה איפשהו
אני לא בטוח אם זה יהיה למוזמנים בלבד, אבל
לחברים של צוות אייס או שלאחד מהם יש יום הולדת
ופעם שעברה, שהם עשו יום הולדת הם עשו מסיבה סגורה בים,
משהו מטורף
כל כך הרבה אלכוהול ובנות לא ראיתם בחיים שלכם :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אכן צ'וק... צוות אייס יודע להרים מסיבות טובות... והיום בסטודיו הלכנו אני רונן וחברים שלנו... חבר שלנו תיקלט... והוא מזה לא יודע ... יענו טראקים פצצות אבל אין לו מעברים בגרוש... בקיצור רונן נהנה ואני לא ממש כי אם המעברים לא טובים זה הורס את החשק... ככה זה אצלי לפחות... אבל כשגיטלמן עלה ... וואווווווווווו איזה כיף היה ...
והיו שם פווווווווווווווווול כוסיות... אחים שלי אם אתם רוצים כוסיות זה שם... סטודיו 49!!! |
|
|
| eXeTik |
כן... אין על הכוסיות של צפון תל-אביב והרצליה
אבל בואנ'ה... גיטלמן כזה גמד חננה- משהו מפחיד!
אבל היה ממש טוב, ממש נהנתי ;) |
|
|
| Ariels |
האמת פעם רציתי לפתוח טרד על זה שיש לו קול של נקבה ושאמיר חממי נראה כמו עארס ממוצע שבא להשתכר ולהמרח על בחורות במועדונים
[....הי ! רגע, הוא באמת עארס שיכור] |
|
|
| yahel222 |
בסוף אקסטיק הלכתי ל TLV
היתה מסיבה בגרין רום של אחת מהשכבה שלי
שתיה חינם
נשבע לכם אחת המסיבות שהכי נהניתי בחיים שלי
כמה שתיתי.....הקאתי !!!!!
אתם לא מכירים אותי כ"כ אז אני יסביר לכם שאני בד"כ שותה מלא ולא משפיע עלי....אבל אתמול לא יודע......
וגם פתאום ב4 נכנסנו למסיבה של ההוומואים
כמה כוסיותתתתתתתת
חבל שהן לסביות
ושבוע שעבר הייתי בסטודיו ים כוסיות
אבל הרוב אני מכיר... |
|
|
|
|