|
התארגנות למסיבות (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| עוד שעתיים יש אוטובוסים |
|
|
| yahel222 |
אה וואלה אריאל אז אם אתה מגיע היום לטיאלוי תרים צלצול
קילומבוווווווווווווווווווו פארטיז !!!!!
אגב מישהו היה אתמול באננס (המלון לשעבר) ??? איזה מסיבהההההההההההה בנזונה
רק מה איזה חור תקעו את המקום הזה אלהים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by yahel222
אה וואלה אריאל אז אם אתה מגיע היום לטיאלוי תרים צלצול
קילומבוווווווווווווווווווו פארטיז !!!!!
אגב מישהו היה אתמול באננס (המלון לשעבר) ??? איזה מסיבהההההההההההה בנזונה
רק מה איזה חור תקעו את המקום הזה אלהים |
שמעתי זה מקום מאעפן, סידרו לי וי.איי.פי אבל לא השיגו כלום לחברים שלי
אז הלכתי לזברה אני וחבר שלי נכנסנו חינם ועוד חבר שלי נכנס ב 20
אני לא בא היום לטי.אל.וי כי אין לי הנחה השבוע |
|
|
| yahel222 |
שמע קודם כל - כרגע חזרתי מהטיאלוי מהקילומבו !!!!!!!!!!
בסוף אחד תקע אותנו לא הישגנו חינם רק אחד 25 שקל
אבל לפחות העבירו אותנו סלקציה (היינו אני וחבר) שגם זה משהו
וגם סידרנו כמה משקאות חינם
שמע איזה כוסיות.....אבל מה איכזב אותי שמלא שם קטנים
ים בנות משכבת י"א חלק גדול מהביה"ס שלי
בנים - מלאאאא מהשכבת גיל שלי בביה"ס שלי ובר"ג
יש שם יותר תיכוניסטים מאשר חיילים....
אה וגם גיליתי שאחד החברים הכי טובים שלי זה שהייתי איתו מכיר אישית את רועי פלינר הוא שכן שלו והם מתאמנים יחד במכון כושר
אבל בגדול היה בנזונה איזה פצצצצות היו שםםם נדירותתת
כל שבוע מעכשיו רק צריך לארגן חינמים
והאננס ואלה איזה חור תקעו אותו אבל מקום נחמד
דומה לדוגית קצת (רק שבמקום ים יש שם אגמים כאלה ליד)
זה רחווווווק בערך בין צומת בית ליד וחדרה יש שם איזה כניסה ואז שעה נוסעים בדרך עפר עד שמגיעים |
|
|
| yahel222 |
נו מה ויתרתם על הט'רד????
לאן אתם הולכים היום?????? |
|
|
| warpedd_ |
תגיד
מה זה הקילומבו הזה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by warpedd_
תגיד
מה זה הקילומבו הזה |
קילומבו פארטיז
זה הליין מסיבות בימי שבת בטיאלוי
לחיילים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by yahel222
בסוף אחד תקע אותנו לא הישגנו חינם רק אחד 25 שקל
|
אין חינם לגמרי ר ליחצנים ולחברות שלהם
וי איי פי זה 25 שקל זה הכי נמוך שאתה יורד אלא אם כן אתה נכנס כצוות כמו שאני נכנס לזברה |
|
|
| oDrori |
| יאללה זרקו מהר משהו למחר בערב (יענו יום רביעי... חסל בגרויות), ישמח לבב כל סטודנט מדופרס |
|
|
| nimrod levi |
מה יש כבר ביום רביעי?
אלא אם אתה מעל 18...
ואז אני לא מבין מה אתה שואל פה כי הרוב פה פחות מ18 |
|
|
| Hell_Copter |
גם הוא לא בן 18
דרורי מה אתה מתלהב מזה שסיימת בגרויות ... זה כלום לעומת שנתיים הבאות שלך
חכה שסיים את הלימודים ולך לים כמו כל עם ישראל |
|
|
| oDrori |
כבוד מר אדון הנכבד, אם יש לי סיבה לצאת ללילה של נייטקלאבינג באמצע השבוע ולא לבוא לבי"ס, מי אני שאתנגד
:D |
|
|
|
|