return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
התארגנות למסיבות (pg. 12)
View this Thread in Original format
oDrori
בלאט אנשים צמא לי אימים כל כך יבש...משהו קורה בזמן הקרוב?
Hell_Copter
אני היום כנראה הולך ל
ICE
ולמרות שזה מסיבה של 19+ אני יהיה ברשימת מוזמנים... והכל בזכות מורן!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה אחי!!!!!


דרורי... קח את חברים שלך ולכו לתל יצחק
יש שם כל שבוע מסיבה... המקום נחמד... המוזיקה טיפה פחות אבל אני נהניתי שם בשתי המסיבות שהייתי
וזה קרוב אליכם יחסית

Edit: בגלל כמה בעיות טכניות קלות ואילוצים אני כנראה לא יהיה באייס היום
warpedd_
אני יהיה כנראה בתל יצחק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
אני יהיה כנראה בתל יצחק


פעם שלישית מתוך 4 מסיבות אה תומר... :D
רק תהיה בריא!!!!
warpedd_
my second home;)
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
Edit: בגלל כמה בעיות טכניות קלות ואילוצים אני כנראה לא יהיה באייס היום


נסיונות להתנקש בחייו של המוד?

quote:
Originally posted by Hell_Copter
דרורי... קח את חברים שלך ולכו לתל יצחק
יש שם כל שבוע מסיבה... המקום נחמד... המוזיקה טיפה פחות אבל אני נהניתי שם בשתי המסיבות שהייתי
וזה קרוב אליכם יחסית


נראה לי זה באמת הברירה הטבעית... מה שכן חברים שלי מיובשייייים... מעשנים נרגילה כל שישי בערב במקום שבת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori


נסיונות להתנקש בחייו של המוד?


לא... סתם איזה בעיות עם המסיבה... ואריאל גם אמר לי שזה מקום מגעיל

מה אתה חושב עשינו במקום?
נפגשנו במשביר... ישבנו באוטו ואמרנו מה עושים... פתאום הנהג אומר יאללה בואו נסע לטבריה... אז נסענו לטבריה
נסענו לשם בשעה ורבע מרעננה ובחזרה זה לקח לנו רק שעה... 160 כל הדרך
איזה צחוקים היה בטבריה אבל... בהתחלה אכלנו שם בשיפודי טבריה שזה נראה לי כמו האווזי שלהם... ואחר כך הלכנו למסיבה בנירוונה ביץ' על חוף הכנרת... מסיבה בת'כלס די מגעילה שניגנו שם רק פרוגרסיב ודיפ... והאנשים שם לא היו משהו... יענו היו כמה כוסיות אבל היו גם הרבה חולי נפש מסוממים כאלה ואנשים בני 70!! גם היו שם
עוד מסיבה שמיועדת מינימום לחיילים ונכנסתי :D
היה ערב ממש פצצה!!!!!!!!!!

הכי מצחיק היה שתומר התקשר אליי ואני עושה לו כזה אנחנו בדרך לטבריה... הוא לא יכל להוציא מילה מהפה שלו... זה היה ענק!!
וחבר אחר שלי שהתקשר אליי התחיל לצחוק
עדיין יש לי את החותמת מהנירוונה ביץ' על היד
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter



הכי מצחיק היה שתומר התקשר אליי ואני עושה לו כזה אנחנו בדרך לטבריה... הוא לא יכל להוציא מילה מהפה שלו... זה היה ענק!!


שרוט אתה..

בכל מקרה אני גם שניתי תוכניות ובסוף הלכנו לאננס
למי שמכיר יש דרך כזאת בין השדות איזה פחחד לנסוע שם
זה ממש על קו התפר נראה לי

אקיצר מקום ענננק בחיים שלי לא ראיתי משהו כזה
ממש אזור שלם שתי רחבות גדולות בריכות בלאגנים משהו ענק

האמת לא נהניתי שמה למה מוזיקה הייתה לא משהו
בהתחלה היה ערן ברנע שהיה גרועעע ואח"כ עלה גיטלמן שמיקסס בצורה ממש גרועה
ובסוף היה פסיכודלי
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא... סתם איזה בעיות עם המסיבה... ואריאל גם אמר לי שזה מקום מגעיל


?!!?!?!!?!!!?!?!?!!?!?!?!?! מגעיל
......אחי זה בור באדמה עם די ג'יי
yahel222
quote:
Originally posted by warpedd_


שרוט אתה..

בכל מקרה אני גם שניתי תוכניות ובסוף הלכנו לאננס
למי שמכיר יש דרך כזאת בין השדות איזה פחחד לנסוע שם
זה ממש על קו התפר נראה לי

אקיצר מקום ענננק בחיים שלי לא ראיתי משהו כזה
ממש אזור שלם שתי רחבות גדולות בריכות בלאגנים משהו ענק

האמת לא נהניתי שמה למה מוזיקה הייתה לא משהו
בהתחלה היה ערן ברנע שהיה גרועעע ואח"כ עלה גיטלמן שמיקסס בצורה ממש גרועה
ובסוף היה פסיכודלי

אני הייתי שם
השביל לשם...חצי שעה נסיעה בחושך מצרים
הכי מפחיד בארץ

oDrori
אם האננס = המלון לשעבר אז כן, איזה דרך מפחידה באמצע שומקום... המקום לא רע בכלל אבל אני בד"כ מעדיף סגור.
itamarsan
אתה צודק אחייי אבל זה צריך להיות מסודר מאודדד בכדאי שכולם פה יפגשווו במסיבה צריך לארגן את זה מראש אבל אני מקווה שנוכל בקרוב לעשות את זהה:eyespop: :eyespop: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement