|
התארגנות למסיבות (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| בלאט אנשים צמא לי אימים כל כך יבש...משהו קורה בזמן הקרוב? |
|
|
| Hell_Copter |
אני היום כנראה הולך ל
ICE
ולמרות שזה מסיבה של 19+ אני יהיה ברשימת מוזמנים... והכל בזכות מורן!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה אחי!!!!!
דרורי... קח את חברים שלך ולכו לתל יצחק
יש שם כל שבוע מסיבה... המקום נחמד... המוזיקה טיפה פחות אבל אני נהניתי שם בשתי המסיבות שהייתי
וזה קרוב אליכם יחסית
Edit: בגלל כמה בעיות טכניות קלות ואילוצים אני כנראה לא יהיה באייס היום |
|
|
| warpedd_ |
| אני יהיה כנראה בתל יצחק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אני יהיה כנראה בתל יצחק |
פעם שלישית מתוך 4 מסיבות אה תומר... :D
רק תהיה בריא!!!! |
|
|
| warpedd_ |
| my second home;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
Edit: בגלל כמה בעיות טכניות קלות ואילוצים אני כנראה לא יהיה באייס היום |
נסיונות להתנקש בחייו של המוד?
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דרורי... קח את חברים שלך ולכו לתל יצחק
יש שם כל שבוע מסיבה... המקום נחמד... המוזיקה טיפה פחות אבל אני נהניתי שם בשתי המסיבות שהייתי
וזה קרוב אליכם יחסית
|
נראה לי זה באמת הברירה הטבעית... מה שכן חברים שלי מיובשייייים... מעשנים נרגילה כל שישי בערב במקום שבת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
נסיונות להתנקש בחייו של המוד?
|
לא... סתם איזה בעיות עם המסיבה... ואריאל גם אמר לי שזה מקום מגעיל
מה אתה חושב עשינו במקום?
נפגשנו במשביר... ישבנו באוטו ואמרנו מה עושים... פתאום הנהג אומר יאללה בואו נסע לטבריה... אז נסענו לטבריה
נסענו לשם בשעה ורבע מרעננה ובחזרה זה לקח לנו רק שעה... 160 כל הדרך
איזה צחוקים היה בטבריה אבל... בהתחלה אכלנו שם בשיפודי טבריה שזה נראה לי כמו האווזי שלהם... ואחר כך הלכנו למסיבה בנירוונה ביץ' על חוף הכנרת... מסיבה בת'כלס די מגעילה שניגנו שם רק פרוגרסיב ודיפ... והאנשים שם לא היו משהו... יענו היו כמה כוסיות אבל היו גם הרבה חולי נפש מסוממים כאלה ואנשים בני 70!! גם היו שם
עוד מסיבה שמיועדת מינימום לחיילים ונכנסתי :D
היה ערב ממש פצצה!!!!!!!!!!
הכי מצחיק היה שתומר התקשר אליי ואני עושה לו כזה אנחנו בדרך לטבריה... הוא לא יכל להוציא מילה מהפה שלו... זה היה ענק!!
וחבר אחר שלי שהתקשר אליי התחיל לצחוק
עדיין יש לי את החותמת מהנירוונה ביץ' על היד |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי מצחיק היה שתומר התקשר אליי ואני עושה לו כזה אנחנו בדרך לטבריה... הוא לא יכל להוציא מילה מהפה שלו... זה היה ענק!!
|
שרוט אתה..
בכל מקרה אני גם שניתי תוכניות ובסוף הלכנו לאננס
למי שמכיר יש דרך כזאת בין השדות איזה פחחד לנסוע שם
זה ממש על קו התפר נראה לי
אקיצר מקום ענננק בחיים שלי לא ראיתי משהו כזה
ממש אזור שלם שתי רחבות גדולות בריכות בלאגנים משהו ענק
האמת לא נהניתי שמה למה מוזיקה הייתה לא משהו
בהתחלה היה ערן ברנע שהיה גרועעע ואח"כ עלה גיטלמן שמיקסס בצורה ממש גרועה
ובסוף היה פסיכודלי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא... סתם איזה בעיות עם המסיבה... ואריאל גם אמר לי שזה מקום מגעיל
|
?!!?!?!!?!!!?!?!?!!?!?!?!?! מגעיל
......אחי זה בור באדמה עם די ג'יי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שרוט אתה..
בכל מקרה אני גם שניתי תוכניות ובסוף הלכנו לאננס
למי שמכיר יש דרך כזאת בין השדות איזה פחחד לנסוע שם
זה ממש על קו התפר נראה לי
אקיצר מקום ענננק בחיים שלי לא ראיתי משהו כזה
ממש אזור שלם שתי רחבות גדולות בריכות בלאגנים משהו ענק
האמת לא נהניתי שמה למה מוזיקה הייתה לא משהו
בהתחלה היה ערן ברנע שהיה גרועעע ואח"כ עלה גיטלמן שמיקסס בצורה ממש גרועה
ובסוף היה פסיכודלי |
אני הייתי שם
השביל לשם...חצי שעה נסיעה בחושך מצרים
הכי מפחיד בארץ |
|
|
| oDrori |
| אם האננס = המלון לשעבר אז כן, איזה דרך מפחידה באמצע שומקום... המקום לא רע בכלל אבל אני בד"כ מעדיף סגור. |
|
|
| itamarsan |
| אתה צודק אחייי אבל זה צריך להיות מסודר מאודדד בכדאי שכולם פה יפגשווו במסיבה צריך לארגן את זה מראש אבל אני מקווה שנוכל בקרוב לעשות את זהה:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|