|
התארגנות למסיבות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
יובל הכוונה הייתה שאתה קטן להכנס...
אלא אם כן אתה רולה של 1.90 לגובה ולרוחב ואז יאמינו לך |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאני חושב על זה זה מזה בעיה לארגן מסיבה
|
לא לארגן מסיבה, להתארגן למסיבה... יענו לא שנארגן כולנו פה מסיבה
הרעיון של הט'רד הזה זה לדסקס מי הולך לאן ואז להיפגש שם
מן הסתם שיש פה קצת יותר גדולים וקצת יותר קטנים, כל אחד מתאים לשכבת גיל ולאיזור מגורים שלו |
|
|
| Ariels |
| אם מישהו יכול לארגן גנרטור (צח) אז אין לי בעיה להביא את המערכת שלי ואת הציוד |
|
|
| eXeTik |
אני ו-
NeMeSiS
סגור בסטודיאו 49.
מה נסגר אתך צ'וק, אתה בא?
עוד מישהו בא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא לארגן מסיבה, להתארגן למסיבה... יענו לא שנארגן כולנו פה מסיבה
הרעיון של הט'רד הזה זה לדסקס מי הולך לאן ואז להיפגש שם
מן הסתם שיש פה קצת יותר גדולים וקצת יותר קטנים, כל אחד מתאים לשכבת גיל ולאיזור מגורים שלו |
אנ התכוונתי להתארגן למסיבה
לא יודע למה יצא לי לארגן...
אבל הבנת את ה]ואנטה |
|
|
| Ariels |
| אני בעד מסיבת טבע סוערת |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אנ התכוונתי להתארגן למסיבה
לא יודע למה יצא לי לארגן...
אבל הבנת את ה]ואנטה |
בגלל זה יש את הט'רד הזה, אם רואים מישהו שהולך לאן שאתה מתכנן ללכת אז מן הסתם שאתם בערך באותה שכבת גיל במילא, אולי איזה שנה מינוס שנה פלוס ככה... לא ביג דיל. |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני ו-
NeMeSiS
סגור בסטודיאו 49.
מה נסגר אתך צ'וק, אתה בא?
עוד מישהו בא? |
נראה לי אני ו
Narcotic Mind רוב הסיכויים נהיה שם |
|
|
| moshikiko |
| מישהו פה הולך לשאנטיפי בשבועות? |
|
|
| moshikiko |
| אני מת ללכת אבל יש לי מגן בתנ"ך יום רביעי אז אני לא יודע אם יהיה לי זמן |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by moshikiko
אני מת ללכת אבל יש לי מגן בתנ"ך יום רביעי אז אני לא יודע אם יהיה לי זמן |
אל תזכיר לי תנך
עכשיו חזרתי מהמגן
סעמקקק יצאתי בהרגשה לא משהו
הביאו לנו קשן בןןן זונה
על רות
כוס אמ אמא שלה :)
בכל מקרה, אני לא יודע, כנראה אני אלך לסטודיאו |
|
|
| eXeTik |
| אתה בא עם מישהו מפה צ'וק? |
|
|
|
|