|
TA fest? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Men pris? Det är väl ändå det som är problemet |
|
|
| Dioxys |
| hm, men hur gick det för er med den "gamla" lokalen? det sket sig eller? :/ |
|
|
| Vizay |
| mind: jag ska försöka att få tag på prisuppgifter på lokalen....kom dock på iden för några timmar sen så jag har inte hunnit sätta mig in i den än så att säga men jag ska jobba på det ;) |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by Vizay
mind: jag ska försöka att få tag på prisuppgifter på lokalen....kom dock på iden för några timmar sen så jag har inte hunnit sätta mig in i den än så att säga men jag ska jobba på det ;) |
bra vizay alltså som jag såg innan så hade ni gjort nån liten koll på hur många som var intresserade kanske är det aktuellt att göra det igen typ en poll lr nått |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by muffgreven
bra vizay alltså som jag såg innan så hade ni gjort nån liten koll på hur många som var intresserade kanske är det aktuellt att göra det igen typ en poll lr nått |
jag hade en jättelång diksusion om det...det var 12 av alla medlemmar här som var intresserade av att komma....så just den idén rann väl ut lite i sanden :p Grejen va att jag hade lokal, priser precis allt planerat...satt skitlänge med Endre och fixade det där...men det hjälpte inte.....hoppas att Vizay lyckas bättre :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hoppas att Vizay lyckas bättre :) |
tjae som sagt...vi får väl se....om jag får reda på ett pris å priset e bra å om vi lyckas få flera medlemmar intresserade så skulle den lokalen jag har i tankarna vara perfekt....faktiskt :)
en sak jag kom att tänka på dock....om vi fixar lokal....ljud och ljus? ja menar folk som spelar har vi ju....både endre å några andra e ju dj's, där lär ju utrustning finnas också men ere någon som sitter på ljud framförallt.....och ljus kanske också? :) |
|
|
| Dioxys |
| ingår det kanske inte i priset då? :/ tänkte på det där stället på skärholmen du jiddrade om :) |
|
|
| Vizay |
| på stället i skärholmen kan jag garantera att det inte ingår....det är som sagt ett cafe egentligen :D |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by mindshooter
jag hade en jättelång diksusion om det...det var 12 av alla medlemmar här som var intresserade av att komma....så just den idén rann väl ut lite i sanden :p Grejen va att jag hade lokal, priser precis allt planerat...satt skitlänge med Endre och fixade det där...men det hjälpte inte.....hoppas att Vizay lyckas bättre :) |
hmm ok skamset att det bara var 12 st som var intresserade ..:( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by muffgreven
hmm ok skamset att det bara var 12 st som var intresserade ..:( |
tror att de allra flesta är intresserade, men det är svårt att säga "ja, jag kommer helt säkert" ifall ingen datum etc är satt... det är ju inte alla som bor i sthlm heller... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
tror att de allra flesta är intresserade, men det är svårt att säga "ja, jag kommer helt säkert" ifall ingen datum etc är satt... det är ju inte alla som bor i sthlm heller... |
datum sattes inte just för att fler skulle kunna komma...det är klart att ingen skulle vara tvingad när dom sagt att dom skulle komma liksom..meningen var att det ska finna intresse innan man bokar lokal...vet nog ingen här som vill punga ut med ett par tusen för en fest om inte blir av..därför skulle datum sättas när allt var planerat..ett datum långt fram i tiden...för att alla skulle kunna boka upp sig :) det var planen iaf....
Det är juh ett problem att vi alla inte bor i samma villaområde...men fan...jag och Stefan tog oss till norrköping utan problem :) skönaste roadtrippen, skulle lätt glida ner till Lund om det vart en fet TA fest där oxå...handlar nog mest om ambition... |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by reveal
tror att de allra flesta är intresserade, men det är svårt att säga "ja, jag kommer helt säkert" ifall ingen datum etc är satt... det är ju inte alla som bor i sthlm heller... |
sant... men jag hoppas att det blir nått iallf :) |
|
|
|
|