return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA fest? (pg. 6)
View this Thread in Original format
reveal
nej, det var ju det jag sa :) eller iaf menade
just att dom har lokal färdig gör att dom inte behöver få så många gäster
ifall vi skulle ordna en lokal så kommer den ju kosta massor, och således måste vi dra in mycket pengar (därav är det det största problemet för oss)
mindshooter
Aha så med andra ord lät det som en bra idé?
Vad tycker alla andra? Vi skulle iof behöva nån kollektiv sovplats om det hela skedde nere i lund...
AC.
Finns det då ingen som har tillgång till någon lokal? 30 : - tror jag knappast skulle hindra någon från att komma om vi skulle ha ett inträde... (lokalen bör ligga så man lätt kan ta sig dit från hela landet med dvs transportmedel som finns tillgänliga)
mindshooter
Lund bör inte vara något problem väl? Det går att bila från sthlm juhe...eller vad tror du Steve? sen finns det juh tåg oxå.....

Om det funkar att vara 30 pers med 30:- var så är det juh coolungt...det fixar vi...... Men hur är det med åldersgränsen? Om man är där innan öppning kanske det inte är något problem eller?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Lund bör inte vara något problem väl? Det går att bila från sthlm juhe...eller vad tror du Steve? sen finns det juh tåg oxå.....

Om det funkar att vara 30 pers med 30:- var så är det juh coolungt...det fixar vi...... Men hur är det med åldersgränsen? Om man är där innan öppning kanske det inte är något problem eller?
Hmm ja det kanske inte är helt omöjligt...
Jag förstår situationen att vi har problem med lokal å så men medtanke på att dom flesta finns runt sthlm (är jag rätt säker på) så är det nog många som inte kan komma, klart det är lika för er som inte bor här uppe, då blir det ett helt projekt frö er att ta er hit.

Jag har kört sträckan några gånger och de e fan drygt, iof körde jag på 5,15 senaste julen... (66mil sthlm - malmö)

Skulle det nu bli så att festen sker där nere så vill jag passa på och träffa familj medans jag där, jag tänkte bara å om man bilar med min bil.

Ni som e under 26 (vilket inte jag e :rolleyes: ) flyger ju billigt med standby på SAS också.

Vi får se hur det blir allt eftersom...
mindshooter
Jag tror att dom flesta tycker det är värt det? Fetaste festen och bara trevligt folk...det finns juh tåg och buss oxå.... Men sovplatser?
dbl
det finns ju ett till problem förutom att ta sig dit.
var sover man?

e ju kanske lite jobbigt att åka tåg/flyg etc... efter att man partajat (hatar det ordet:))
SteveTranz4ever
Blir festen av under sommar månaderna så kan man alltid fri kampa eller kampa helt enkelt, tälta...
mindshooter
Tält joo...om det finns något smidigt ställe där nere att slå upp det på.... Vem bor i lund?
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Tält joo...om det finns något smidigt ställe där nere att slå upp det på.... Vem bor i lund?


jag bor i lund

Vizay
quote:
Originally posted by reveal
jag bor i lund


mycket intressant... (intresseklubben anteckanr) :disbelief

ne men seriöst...va finns de för ställen som kan va bra för eventuell övernattning där då? :)
reveal
quote:
Originally posted by Vizay


mycket intressant... (intresseklubben anteckanr) :disbelief



hahahah ;) mind som frågade ju :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement