return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA fest? (pg. 9)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
har folk verkligen letat?

Letat och letat......låt mig formulera om...ingen verkar veta vart man kan få tag på en lokal och därmed vet jag inte vart jag ska leta... :p
Vizay
mind: om vi ska ha det i sthlm så ring "allt om sthlm" å fråga där.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska lätt iaf...

sometimes it's just so easy :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
mind: om vi ska ha det i sthlm så ring "allt om sthlm" å fråga där.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska lätt iaf...

sometimes it's just so easy :p

Mmm men jag är inte rätt man :p 17 bast och oansvarig hehe.... Måste ha mer än lokal..utrustning...alltså högtalare och allt sånt..bla bla
eXton
oj oj oj.. jag läser här för sällan men nu har jag iaf plöjt igenom den där tråden. Det är jag som är en i det där s.k. "Amnesia-gänget" i Lund. Tänkte förklara några saker som ni snackat om:

1) "Amnesia-gängets privata fester" är egentligen mest jag själv som dragit ihop alla trancediggare i vänskapskretsen och som mest har vi väl vart 40pers i vår nationslokal. Det var iofs skitkul och jag känner ett par riktigt bra DJs som bara kommer och spelar/super för att det är kul. Inget knark är inblandat/tillåtet, det är det heller inte på den "riktiga" klubben som nationen driver: - Club AmnesiA det är en vanlig studentklubb som helt enkelt spelar trance (och gör det bra) :haha:

2) Att ha fest här nere går inte bara på sommmaren utan året runt i princip. Som tjänsteman (jag är) kan man hyra lokalen utan personal men iaf tillgång till kylar, djbås, högtalare, ljus, rök - för 750kr vilket är ett mycket överkomligt pris. Man får då i princip vara där hur länge man vill under ett dygn (som mest) men dom som bor på huset uppskattar INTE om man lirar hög bas efter klockan 2, vilket tar av udden lite av festen vid det klockslaget. :crazy:

3) Sovplatser... hmmm tja man kan ju alltid höra med alla polare. Ni skulle säkert kunna tälta på nationens gräsmatta precis utanför - hahah vilken syn det skulle vara!

4) Ålder. Tja jag tror man kan vara hur liten som helst typ :) De tre små fester jag har ordnat där har vi inte brytt oss något om något sådant (slutet sällskap med gästlista). Alla har tagit med egen sprit. Dock skulle man kunna sälja sprit men då måste festen vara på en lördag - nationen har inte sprittillstånd på fredagarna.

Jag ska fortsätta hålla reda på den här tråden, varför inte kombinera det med en utgång på något fett ställe i Köpenhamn (och därmed göra det till en två-dagars fest?)
Vitryss
quote:
Originally posted by eXton
Jag ska fortsätta hålla reda på den här tråden, varför inte kombinera det med en utgång på något fett ställe i Köpenhamn (och därmed göra det till en två-dagars fest?)

Christiania, :crazy:
Vizay
quote:
Originally posted by Vitryss

why am i not suprised vitryss ;)

men de där låter ju jefligt bra....väldigt....*sneglar på alla andra* eller?
mindshooter
hur kan vi inte överväga detta? det är juh precis vad vi letar efter right? Jag är jävligt på!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vitryss

Ha ha ha... the one and only Vitryss :D

Tycker också eXtons grejj låter bra... Nåt att jobba vidare på... :gsmile:
Vizay
för att citera yoda .... Definately :p
mindshooter
Blir som en liten festival då...alla tar med sig tält! sen kan vi ha små uppträdanden utanför... haha...

Men fan....ärligt...vi måste organisera detta nu.... jag ska göra en lista med folk som ÄR intresserade! Jag vill veta! skriv här eller skicka ett PM... Ni ska alltså vara beredda att glida till Lund.

reveal
var ju exakt detta jag snackade om :D men folk verkade inte vara sugna på Lund... men i kombo med nån fet dj i köpenhamn kanske det blir mer aktuellt :)
dj_hysterix
den här threaden verkar ju död nu :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement