return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 
TA fest? (pg. 17)
View this Thread in Original format
Promo2000
Skulle va soft.
St_Andrew
jupp det skulle vara soft... nån som har koll på hur många TrancEaddicts vi är? skulle ju kunna ha en liten men ack så grymm fest! Lär ju inte vara någe problem att hitta någon som kan lira lite musik iaf =)

Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S
Promo2000
Det e leeet vettu. ;)
teski
quote:
Originally posted by St_Andrew
Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S

Äsch äsch ;)
Elan inget speciellt.. men många.. väldigt många brukar ha en väldigt lessam attityd mot nya medlemmar på sådana här ställen :)

PLUR (;
Aendy
quote:
Originally posted by teski
Elan inget speciellt.. men många.. väldigt många brukar ha en väldigt lessam attityd mot nya medlemmar på sådana här ställen :)

Känn lugnet. På detta stället har jag tagit på mig den rollen i förmån för alla andra. Iaf har tendenserna varit så. :)
dbl
quote:
Originally posted by Aendy
Känn lugnet. På detta stället har jag tagit på mig den rollen i förmån för alla andra. Iaf har tendenserna varit så. :)

hehehehehehe

men vi e väldigt schnella hääär :)
så va lugn... men en TA fest hade varit kul.. även om den inte lär bli så stor... kan ju bli ganska svårt för alla att ta sig till festen... blir ju gaanska så dyrt med tåg ToR.. för det lär ju knappast bli i gbg antar jag ;)
St_Andrew
mjo platsen e väl lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska många TAs bor där... kostar inte såååå mkt att åka tåg, sista minuten kan man åka 85kr till stockhom från örebro.. antar att det blir lite mer från andra ställen men iaf =)

vore gymmt kul :D
teski
quote:
Originally posted by St_Andrew
mjo platsen e väl lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska många TAs bor där... kostar inte såååå mkt att åka tåg, sista minuten kan man åka 85kr till stockhom från örebro.. antar att det blir lite mer från andra ställen men iaf =)

vore gymmt kul :D

Stockholm vore bäst...
Menar nu inte att denna storstad skulle vara bättre på ngt annat sätt.. än just geografiskt ;) *skojjade bara*
Rätt i att det är enklast att komma dit för alla.. *nickar*
Från lilla Falun kostar det 100:- om man förbokar så...
Annars kan man ju ta swebus.. dock har de dummisarna höjt priset..
Neh.. tacka vet jag den tiden när Hugo-Buss gick mellan Falun-Sthlm.. 100kr TUR OCH RETUR... det var tider det.
Sedan kom swebus o knasade till allt... höjde till 75:- och nu till 105:- *suckar*

Vi skogsmänniskor blir mer o mer avhuggna från resten av stora världen.. *lipar o jämrar över* ;)

:)
Aendy
quote:
Originally posted by teski
Vi skogsmänniskor blir mer o mer avhuggna från resten av stora världen.. *lipar o jämrar över* ;)

Vadå, finns ju världsmänniskor i Falun. Nu när Kirsten är skadad är väl hon alltid där?
teski
Ehm.. Kallurs bor ju, eller bodde inne i stan :)
Men varför det skulle göra mig lyckligare.. det vette sjutton ;)
Nädåh.. bara skojade..

Men när man sitter fast i skogen med ett ynka 56k-modem... då kan man bli deppig för minsta lilla...
BBB, bostream.. inte ens teliaADSL är ord man känner till här.. *suckar*
Snälla... fixa lite brebann... om ens.. en fjärdeldelsbredband (telia)... :clown:

mindshooter
teski, SWETA är en familj, inget forum :)
Världens skönaste gäng, you will fit right in.

Angående festplanering från min sida (alltså om jag ska ta tag i något) så måste vi vara mååånga fler. Vi är inte ens 100 än och med tanke på hur dåligt (tyvärr) engagemanget varit på allt vi ordnat hitils (träffar på fester, picknick, resor, folk kommer inte) så tänker jag inte lägga några pengar och tid på en fest som inte så många kommer på. Men det skulle vara förbenat coolt med en :)
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
engagemanget varit på allt vi ordnat hitils (träffar på fester, picknick, resor, folk kommer inte) så tänker jag inte lägga några pengar och tid på en fest som inte så många kommer på. Men det skulle vara förbenat coolt med en :)

vadå.... vi har la inte varit dåliga på att ordna träffar på fester.... ehmmm :rolleyes: :p

vi har iallafall våran SWETA plats på fester ju... till höger framme vid DJ'en :)

funkade ju alldeles utmärkt på midway när jag kom dit själv... helt plötsligt så kommer resten och jag va inte ensam längre :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement