|
TA fest? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
:wtf: Fyfan vilken dålig låt
:eyespop: Fan va feeeeetttt
:nervous: Uähhh |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jo... men tyvärr så funkar det INTE under 18-20 år...:(
BBQ hos mig istället...prata med bror din ;) |
|
|
|
| mindshooter |
| ok men för att föra det hela vidare nu då...vem kan fixa lokal? Är det bekräftat att vi kan få låna utrustning? |
|
|
| Unis |
Måste säga att detta låter mkt intressant
tyvärr är det dock inte speciellt mkt jag kan hjälpa till med :(
Men det låter mkt intressant |
|
|
| lonne |
| Låter skitkul,måste dessvärre medge att jag inte har ngt att bidra med... känner bara polare som lirar house och hiphop. |
|
|
| mindshooter |
Att få musik på festen är det minsta problem vi har iofs..... Jag hör gärna att vi lirar sjysst mixade skivor med musik av olika sort så kan vi lira det vi vill och inte det DJn har tillgång till......
Lokal borde inte vara sååååå svårt....Speciellt inte den som ska fixa är över 18.....
Sen är det ljudanläggningar....går det inte att hyra en klubb för en natt? |
|
|
| reveal |
vilka proportioner har denna fest egentligen?
är det "vi" som är tänkta gäster lär ju inte mer än 10-15 dyka upp, och då känns det rätt löjligt att fixa fet lokal och dj etc... |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by reveal
vilka proportioner har denna fest egentligen?
är det "vi" som är tänkta gäster lär ju inte mer än 10-15 dyka upp, och då känns det rätt löjligt att fixa fet lokal och dj etc... |
håller med. jag skulle dock gärna vilja komma på er fest om ni fixar någon. känner lite ansvar iom att jag är en av första medlemmarna här på svenska sektionen:cool: :p |
|
|
| Ravesquad |
| Jag undrar samma sak. E det tänkt som en fest bara för TA-folk lr för alla? |
|
|
| Dj Memento |
| Jag tycker man skall kunna bjuda in andra |
|
|
| mindshooter |
| Asså festen som jag och den andra snubben tänkt på skulle ha inbjudna gäster. Jag tycker definitivt att man ska få ta med sig folk om man vill det...bara det är folk som uppskattar musiken och är där för att dansa och ha trevligt. Man får ordna en liten gästlista helt enkelt :) Eller vad tycker ni? |
|
|
| Vitryss |
Tänk på att risken är överhängande att polisen dyker upp och förstör. Kan börja bråka om hur många som får vistas i lokalen osv... sen kanske det inte är så smart att lägga festen i nån gårdslokal direkt, ni lyssnar juh på "rejv", klart som fan grannarna kommer ringa snuten.
Snutar tycke INTE om "rejv", hur mycket ni än bedyrar att ni inte knarkar kommer dem paja festen.
*suck* :( Måste flytta ifrån Sverige... |
|
|
|
|