|
TA fest? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Tänk på att risken är överhängande att polisen dyker upp och förstör. Kan börja bråka om hur många som får vistas i lokalen osv... sen kanske det inte är så smart att lägga festen i nån gårdslokal direkt, ni lyssnar juh på "rejv", klart som fan grannarna kommer ringa snuten.
Snutar tycke INTE om "rejv", hur mycket ni än bedyrar att ni inte knarkar kommer dem paja festen.
*suck* :( Måste flytta ifrån Sverige... |
hehe... softa baby. det löser sig nog. :crazy: :crazy:
o som mindshooter va inne (lite iaf) på, hyra en klubb för en natt. det kan väl inte va så svårt o fixxa? typ Rebels Room? :stongue: kan tänka mig o dj:a ifall det vore åldersgränslagligt. jag kan mixa (höll en kurs iförr går) också o lever praktist sett för trance. :thepirate |
|
|
| doter |
Inge narki iblandat hoppas ja!
E alla clean lr?
Ja tar iaf ingenting, kanske lite alkohol men inte om d e trance som gäller.
Vart å när har ni tänkt å ha festen? |
|
|
| Vizay |
vitryss: men man får ju se till å tänka på alla smådetaljer som hur många lokalen tar in etc. så man slipper sånt tjafs
sen om nån tar in droger blire ju svårare å försvara sig men vi får la se till att nått sådant inte förekommer på festen i så fall |
|
|
| mindshooter |
Har oxå¨tänkt att det kan bli ett problem om folk ska ha droger...
Vad säger ni som faktiskt vill ha det på en fest?
Så länge man inte säljer alkohol är del väl inte 18 års väl?
Om man hyr en klubb så får det plats många människor oxå får man all belysning och utrustning på köpet juhe...kanske är det bästa eller?
Men i så fall måste vi vara många för att inträdet inte ska stiga i taket :) |
|
|
| Dj Memento |
| Kan möjligen bli svårt att hitta en klubb som man kan hyra för en privat fest. Jag försökte med det tidigare, iofs i Uppsala, men det var ingen som ville diskutera det ens. :( |
|
|
| King of Clubs |
Det kan ju bli svårt med lokal som sagt, men det skulle vara väldigt kul med en sån här fest..
Personligen skulle jag inte ha några problem alls med att inte ta droger. Heh, annars kanske det skulle vara dags att börja bli orolig. |
|
|
| Beamish |
| Inte många krogar som vill hyra ut om dom inte får sälja sprit... |
|
|
| Aendy |
| Jag har hela tiden fattat den här TA-festen som ett publikt evenemang för att manifestera hur mycket folk genren kan dra. Inte att det skulle vara personalfest för SWETA. Men åandrasidan så har jag inte tid eller möjlighet att hjälpa till med organisationen bakom så jag bör väl inte lägga mig i heller. Så ni som nyss läst detta: försök radera det ur ert huvud. |
|
|
| Gaby |
Fest utan alkohol??? Nu menar du dans och inte mingel va'?
Mingel kräver alkohol!!! |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
Fest utan alkohol??? Nu menar du dans och inte mingel va'?
Mingel kräver alkohol!!! |
Jag kräver alkohol... massa alkohol.
Jaja... vi kan väl sätta upp en fest kommite??
Gaby ordförande, det måste man ha en tjej till, annars blir det ingen ordning... |
|
|
| Vizay |
de låter ju ganska vettigt med en sån...då kanske det blir mer strukturerat i planerandet...
vilka fler e frivilliga å ta tag i det här då? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Jag kräver alkohol... massa alkohol.
Jaja... vi kan väl sätta upp en fest kommite??
Gaby ordförande, det måste man ha en tjej till, annars blir det ingen ordning... |
Hmm...jag kan vara ordförande ...som delegerar ;)
Jag har nog faktiskt varit med i alla festgrupper som funnits sen skoltiden och nu på jobbet :) |
|
|
|
|