|
TA fest? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| pelle |
| om de blir nåt. vart kommer de va isåfall!? |
|
|
| SteveTranz4ever |
När det blir nåt kommer det att se ut så här ;)
 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
När det blir nåt kommer det att se ut så här ;)
|
lol... fortfarande lika rolig..
tyvärr så blir det la så.. kanske inte kläderna och jag ser la förhoppningsviss inte ut sån, men datum och så :/
har la visserligen inte gjort något för det, men ändå..
e la lite svårt för mig kanske eftersom jag inte bor i sthlm och det lär ju blir där isåfall |
|
|
| Dioxys |
jo, eller som om det blir en allians fest med tranceclubber :)
då antar jag att det kommer ligga i linköping, är väll ganska bra eftersom de flesta här då för det är som i mitten av smeten :) |
|
|
| wezzman |
| Jag kan fixa det mesta i Jönköping. Inkl lokal. Om det är av intresse :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Bra initiativ men med tanke på att du förmodligen är den enda som bor i Jönköping så tror jag uppslutningen skulle bli väldigt dålig... :( |
|
|
| dbl |
| Tycker vi har festen på sveriges framsida... GÖTEBORG :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by wezzman
Jag kan fixa det mesta i Jönköping. Inkl lokal. Om det är av intresse :) |
nja....ja tror d kan va en bra idé som fan... Jkpg e inte överdrivet långt från varken mig :D de som bor i kungliga huvudstan, samt de som bor i skåne, eller de som bor i gbg. :) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by dbl
Tycker vi har festen på sveriges framsida... GÖTEBORG :) |
HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?
:tongue2 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
HAH! Nu tror jag allt du pratar om STOCKHOLM, va?
:tongue2 |
eller inte då... Det bästa som har hänt mig när jag flög mellan gbg - sthlm under GSU'n va när vi kom fram till sthlm och piloten säger "välkommen till sveriges baksida"... fan vad jag garvade.. va så ballt :) |
|
|
| pelle |
| steve!..jönköping har mer folk än du tror =] |
|
|
| Dioxys |
men det ska vara en TA-fest.. folket på forumet ska träffas och ha det kul tillsammans!
är nog inte så hemskt många som orkar åka ner till jkpg eftersom de bor för långt bort.. jag vet inte.. |
|
|
|
|