return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
TA fest? (pg. 19)
View this Thread in Original format
DjAviander
Fest?! När, var?! Just det... Jag har ju inte fyllt 18 än och är ganska ny här på forumet.. Kan bara tala om att jag heter Fredrik och är 15 år :sadgreen: bor i Östersund.. Kan ställa upp som DJ ifall det e nån som vill ha mig :tongue3 .. :D

Cya :)
Mario_GX
tjena....skoj att ja hittade denna topicen :) ja är gärna med o arrangerar fest...har jobbar som arrangör sen 2-3 år tillbaka...och just nu är jag pub/ljud-ansvarig för en pub i hässleholm. jobbar även som dj o bartender, så ja kan ha lite olika uppgifter som ni ser :) det ända som ja inte är inne på direkt är ljuset, finns det någon som installerat ljus så vore det toppen, men hur blir det me festen liksom, det är så många förslag som tas upp på TA men sällan blir verkligt... hur många av er är egentligen beredda på att ställa upp för festen???


//Dj M
St_Andrew
jag är iaf... vet dock oxå att hyffsat många har en tendens att banga ur... men jag tycker iaf vi ska ha en liten fest, behöver ju inte ha fetaste!
SteveTranz4ever
För er som e nytillkomna till denna tråd ber jag skumma tillbaks lite i tråden... på så sätt får ni reda på varför den har just hela 15 sidor :) Det är mest en geografisk & ekonomisk fråga tillsammans med lokalproblem...

Många idéer har kommit upp genom åren :)
Mario_GX
ser det ut som om man orkar läsa de 15 sidorna :) gör det någon annan dag när ja har mer tid, så var ligger problemet någonstans? det som är saken...att festen måste vara där ljudet och ljuset finns, tror ingen pallar släpa efter halft ton ljudutrustning efter sig genom halva sverige :) hur många seriösa finns det då? som till 100% inte tänker banga ur när väl projektet har börjat...
SteveTranz4ever
Som sagt... skumma igenom lite så förstår du snabbt... Ljud & ljus är inte det som är svårt att fixa...
Mario_GX
ser nu att folk inte är överänns över var dom ska ha festen :)
DjAviander
Trist, dags att enas snart då!
dbl
quote:
Originally posted by DjAviander
Trist, dags att enas snart då!


mjo, men det e ju bara det att alla vill ha den i n'rheten av där dem bor vilket kommer att sluta i att den kommer vara i sthlm för det e la där dem flesta bor vilket kommer att leda till att många som inte bor i sthlm inte kommer att komma så det blir inte så många på festen.

jag hade gärna åkt till sthlm för att träffa alla och festa, men det e bara det att det kostar en hel del att åka ToR o sen ska man käka nått o dricka och så... bo nånstans e la säkert inget problem, men kostar fortfarande massa pengar :/
DjAviander
quote:
Originally posted by dbl
mjo, men det e ju bara det att alla vill ha den i n'rheten av där dem bor vilket kommer att sluta i att den kommer vara i sthlm för det e la där dem flesta bor vilket kommer att leda till att många som inte bor i sthlm inte kommer att komma så det blir inte så många på festen.

jag hade gärna åkt till sthlm för att träffa alla och festa, men det e bara det att det kostar en hel del att åka ToR o sen ska man käka nått o dricka och så... bo nånstans e la säkert inget problem, men kostar fortfarande massa pengar :/


Jo visst.. Det kostar men det är det värt tycker jag!
Det lär ju som sagt bli i sthlms området..

mellow pleasure
Mister Mellow Pleasure har jobbat c:a 3år inom krogen i sthlm vilket ger en del kontakter. Kanske jag skulle kunn hjälpa till med detta. Lokal är inte helt svårt inte heller musik utrustning ( kontakter på Luftgitarr & Fantastiska nöjen) Så varför inte *ler* var länge sen man skaka benen Fett må jag säga. Till detta kommer oxå en ekonomisk aspekt, hur ska man finansiera kalset ? Inträde då förskott verkar osäkert om man fixar privat ska det köpas in lite förfriskningar detta är inte billigt minsann. Ja bolla idee´r så ska jag höra mig för lite bland vänner och kontakter. Troligen bör det ju finnas ngn bra DJ eller kanske till och med kanske just DU kan spela. I´m ON !!
dbl
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Mister Mellow Pleasure har jobbat c:a 3år inom krogen i sthlm vilket ger en del kontakter. Kanske jag skulle kunn hjälpa till med detta. Lokal är inte helt svårt inte heller musik utrustning ( kontakter på Luftgitarr & Fantastiska nöjen) Så varför inte *ler* var länge sen man skaka benen Fett må jag säga. Till detta kommer oxå en ekonomisk aspekt, hur ska man finansiera kalset ? Inträde då förskott verkar osäkert om man fixar privat ska det köpas in lite förfriskningar detta är inte billigt minsann. Ja bolla idee´r så ska jag höra mig för lite bland vänner och kontakter. Troligen bör det ju finnas ngn bra DJ eller kanske till och med kanske just DU kan spela. I´m ON !!


DJ e ju inte direkt något problem... har vi massa här.

största problemet e att få allt folket till sthlm där festen lär bli, och alla har tyvärr inte råd med det... får jag bara ett jobb och tjänar pengar och så, så kommer jag gärna.. men det tar la ett tag, och inte ens då e det ju helt säkert att man kan fixa pengar att åka till sthlm ToR för o ha pengar där :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Privacy Statement