|
TA fest? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| pelle |
| dioxys: japp. de finns nog folk från hela landet på TA...en poll om vart festen borde va kanske vore på sin plats? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by pelle
dioxys: japp. de finns nog folk från hela landet på TA...en poll om vart festen borde va kanske vore på sin plats? |
har vi haft, och resultatet talade sitt tydliga språk: blir den inte i sthlm så blir det ingen...
fast folk kanske har ändrat sig? man kan ju hoppas, för jag kommer inte att åka till sthlm :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
man kan ju hoppas, för jag kommer inte att åka till sthlm :D |
vaffö inte? då missa ja det förra gången. |
|
|
| dbl |
| En poll går ju igentligen inte eftersom alla vill ju ha det i sin hemstad för att slippa åka så långt och dem som behöver åka måste ju betala resan och det kan ju bli några hundra :( |
|
|
| pelle |
tänk dig en poll då.
150 deltagare
100 stockholmare som röstar på stockholm
och
50 göteborgare som röstar på göteborg...
VART SKA FESTEN HÅLLAS?...enligt mig: stockholm
mest rättvist vore väl vara där flest deltagare i pollen röstar?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by pelle
tänk dig en poll då.
150 deltagare
100 stockholmare som röstar på stockholm
och
50 göteborgare som röstar på göteborg...
VART SKA FESTEN HÅLLAS?...enligt mig: stockholm
mest rättvist vore väl vara där flest deltagare i pollen röstar?? |
såklart... men vi är inte mer än kanske 20 aktiva på svenska delen... |
|
|
| fruktsoppa |
blir det någon fest eller? har inte hängt med i tråden.. vore kul
kan då komma med en tröja från ett konkurrerande community.. |
|
|
| Promo2000 |
| Men om d blir nått så ska jag lätt lira där...om d nu blir i sthlm..eller om jag överhuvetaget kan lira då =)......soooft...skulle röja fett då. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
blir det någon fest eller? har inte hängt med i tråden.. vore kul
kan då komma med en tröja från ett konkurrerande community.. |
vilket community? :) |
|
|
| Goldiluxe |
varfor snackar alla om konkurrerande communities osv osv!?
javla idoter! fattar ni inte att ALLA JAVLA SAJTER JOBBAR FOR SAMMA SAAAAAAAAAAAAAK!?
att se till att vi far nat satans klubbliv i sverige och sprida budskapet om musiken vi tycker sa mkt om.
god damnit, jag blir GALEN!
:whip: |
|
|
| mindshooter |
chill out fan.
tror han syftade på typ woha.com som är ett hip-hop community. alltså arbetar dom _inte_ för samma sak som vårat trance community
verkar vara svårt att fixa fest när vi inte är så många här och vi dessutom är utspridda i hela landet |
|
|
| fruktsoppa |
ja precis som mindshooter säger.
whoa.nu är, i regel, hiphopcommunity. men det finns utrymme för många andra musikstilar också. samt intressen och åsikter. kolla gärna in det. |
|
|
|
|