|
TA fest? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Beamish
gymnastiksal, hyra krog. Den här festen börjar växa nåt oerhört för att vara en fest för er TA's som max kan va 10-15 pers. Så har jag uppfattat det iaf |
do i sense whine? :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Beamish
gymnastiksal, hyra krog. Den här festen börjar växa nåt oerhört för att vara en fest för er TA's som max kan va 10-15 pers. Så har jag uppfattat det iaf |
Om du läser hela threaden så står det tydligt att vi måste vara minst 30 pers och vi tänker inte bara vara personer från forumet :) |
|
|
| Beamish |
| då e det ju ingen speciell TA fest. Då är det ju sån Amnesia som reveal snackade om... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Beamish
då e det ju ingen speciell TA fest. Då är det ju sån Amnesia som reveal snackade om... |
Kalla det vad du vill men det är vi som anordnar den och bjuder folk....hälften av dom som är där är väl typ TAs iallafall....
För mig kvittar det vad festen kallas eller heter....jag vill gå nånstans där det finns trevligt folk och bra musik... Over and out |
|
|
| Beamish |
| DÅ har jkag missförstått. Har uppfattat det som om att ni bara skulle åka enr gemensamt till en Amnesiafest... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Beamish
DÅ har jkag missförstått. Har uppfattat det som om att ni bara skulle åka enr gemensamt till en Amnesiafest... |
Nej nej vi skulle hyra klubben eftersom dom sa att dom skulle hyra ut för privata fester i sommar... |
|
|
| Vizay |
| ja du....den som lever får se *sneglar på vitryss* :p ;) |
|
|
| reveal |
| hur blir det med detta? var väl ni sthmlare som skulle fixa ihop nåt? |
|
|
| mindshooter |
| Det svåra verkar vara att få tag i lokal....finns ingen som hittat någon.... |
|
|
| reveal |
| har folk verkligen letat? |
|
|
| Vizay |
hmmm......ja undrar ja *sneglar på mind*....
ja detta verkade ju låta lättare än det va iaf :p |
|
|
|
|