|
TA fest? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
de som ordnar amnesia här i lund ska tydligen även ordna privata fester under sommaren, då har de redan lokal och utrustning, de behöver bara gäster ;) |
humma..Lund??...lite låångt juu..fast har ltie släkt i krokarna så d borde funka..... |
|
|
| mindshooter |
Tycker att Sthlm verkar det mest lockande alternativet om man tänker på antalet av oss som bor här. Om vi nu dessutom kan fixa lokal här så borde det vara bra... Jag är dock med ifall det ordnas någon annastans också :)
Fruktsoppa: Det är micke :) |
|
|
| Vizay |
paaaarti in sthlm.....yay :D
sthlm låter ju som ett ganska bra alternativ med tanke på att många bor här å dessutom ere lätt å ta sig hit om man inte bor i sthlm |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
de som ordnar amnesia här i lund ska tydligen även ordna privata fester under sommaren, då har de redan lokal och utrustning, de behöver bara gäster ;) |
Mmmm privata fester kan de ju inte kräva studentleg för *smile* =) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Mmmm privata fester kan de ju inte kräva studentleg för *smile* =) |
precis ;) |
|
|
| Gaby |
| Förfest hos mig innan MoS ;) |
|
|
| mindshooter |
Gaby du har ingen möjlighet att ordan något som kan ligga till fördel? Du har väl fixat fester förr..... Bror min är väl oxå inne lite på det där va?
Detta får itne rinna ut i sanden nu....
Jag tar för givet att alla som skrivit nu verkligen skulle komma på något sådant? |
|
|
| Vizay |
jupp mind, helt klart :)
om ni behöver nån hjälp, vad som helst så säg bara till...gillar å hjälpa till |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Gaby du har ingen möjlighet att ordan något som kan ligga till fördel? Du har väl fixat fester förr..... Bror min är väl oxå inne lite på det där va?
Detta får itne rinna ut i sanden nu....
Jag tar för givet att alla som skrivit nu verkligen skulle komma på något sådant? |
Jo... men tyvärr så funkar det under 18-20 år...:(
BBQ hos mig istället...prata med bror din ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jo... men tyvärr så funkar det under 18-20 år...:(
BBQ hos mig istället...prata med bror din ;) |
Antar att du menar att det inte funkar ;)
jobbit...Men går det inte att "ordna" ens?
BBQ låter kul hehe...
sjyssta smilies dom lagt in förresten :disbelief :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :haha: :wtf: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
sjyssta smilies dom lagt in förresten :disbelief :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :haha: :wtf: |
lol
vaffan skulle :wtf: betyda? ;) eller för den delen :eyespop:
eller den jag har satt som "rubrik" haha, va fan är den för nån :D |
|
|
|
|