|
TA fest? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| mellow pleasure |
| då jag numera bor i Östersund så kan ngn på det lokala planet vara bra att ha till hjälp med det praktiska. Så är det ngn som känner sig manad så skicka ett mail. |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
då jag numera bor i Östersund så kan ngn på det lokala planet vara bra att ha till hjälp med det praktiska. Så är det ngn som känner sig manad så skicka ett mail. |
jag hjälper till att arrangera festen, går ut med reklam, planering av ljud och ljus, hur festen ska göras osv, men det kommer ja göra hemifrån, vill ni ha hjälp på plats så vore ja tacksam om ja fick sovplats någonstans dagen innan festen :) åker inte ut någonstans ute på landet där jag inte vet om ja får sovplats någonstans :) hehe |
|
|
| mellow pleasure |
| Ja då är det välan bara att börja planera!! Det bästa vore väl att ta i tu med saken efter jul och alla helger och sikta på en fest till våren. Då har man ju även tid på sig att skrapa ihop lite pengar. Så jag ska ta itu med lokalbiten så snart jag får ett humm om antal besökare. Groove is in your soul. |
|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Ja då är det välan bara att börja planera!! Det bästa vore väl att ta i tu med saken efter jul och alla helger och sikta på en fest till våren. Då har man ju även tid på sig att skrapa ihop lite pengar. Så jag ska ta itu med lokalbiten så snart jag får ett humm om antal besökare. Groove is in your soul. |
okee, du sa att du kunde fixa lite ljud o ljus från där du bodde, eller i området :) om de inte gör något för dig så skulle jag vilja börja brainstorma ideér till festen, skriv gärna mail till mig om vad för utrustning du kan fixa... |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
okee, du sa att du kunde fixa lite ljud o ljus från där du bodde, eller i området :) om de inte gör något för dig så skulle jag vilja börja brainstorma ideér till festen, skriv gärna mail till mig om vad för utrustning du kan fixa... |
JA förisatan barinstorma på bara, jag har inte helt klart för mig vad för prylar som kan fixas men detta återkommer jag med när jag vet. Just nu är det rätt mkt att stå i men jag har i allafall börjat rulla första bollen till snögubben. Så keep working ! |
|
|
| St_Andrew |
| ojdå här planeras det fest för fullt :D :p |
|
|
| swe_Trancer |
| ok grabbar, jag har inte hängt med riktigt, vart blir festen om det nu blir av? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
ok grabbar, jag har inte hängt med riktigt, vart blir festen om det nu blir av? | Mest logiska vore Sthlm eftersom det bor flest SWETAs här :) |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Mest logiska vore Sthlm eftersom det bor flest SWETAs här :) |
gödigt!!:toothless |
|
|
| Mario_GX |
jävla mög, hade skrivit en bibel precis nästan och sen flippade det när jag skulle skicka det. orkar inte skriva om allt så jag tar det snabbt o enkelt. en fest tar tid att fixa, tro mig. en normalstor fest eller större fest som antagligen vi ska ha så krävs massa tillståd till saker o ting angående festen. vi måste komma fram till hur inträdet ska betalas, vilken tid festen ska vara (viktigt), ska där serveras någon så måste man ha tillstånd till det också. massa tillstånd överallt, och eftersom kommunalgubbarna inte är så sammanbetsvilliga när det gäller trance arrangemang så måste detta fixas i god tid. men innan vi kan söka tillstånd måste vi ha klart för oss hur festen ska vara. dom kommer aldrig gå med på ifall vi kommer intrampandes o säger "vi söker tillstånd till en fest vi ska ha". :) hehe, så om festen ska vara till våren/sommaren så måste de mesta fixas innan januari/februari. har ni idéer om hur festen ska läggas upp så är det bara att säga till. glömde säga att vi får ha någon eller några som har ansavet för festen. som har hand om alla trådar. jag ställer gärna upp men jag kommer att arbeta på detta själv, ju fler vi är desstu smidigare kommer det att bli.
ni kan adda mig på MSN "[email protected]"
//dj M |
|
|
| Glorie |
kul me friska fläktar i den här tråden :D Sthlm är ett ok val antar jag, eftersom flest TA's bor där.. men tänk på de stackare i skåne dåå? jag åker upp om det blir nåt... se bara till att spika ett datum långt fram.. så ingen kan komma att säga.. att de inte kan då :D typ.. om vi säger... början av april eller slutet av maj? :)
börjar redan bli entusiastisk över gruppbilden (efter att ha sett den bilden från Misja-kvällen) vi kan ta på festen alltså!.. vore så jäla gött .. så kan man lägga ut den i MAIN-forumet också sen ;) :D :D |
|
|
| mellow pleasure |
Sitter här och letar upp alla tele nummer till vänner och bekanta i Sthlm för hur man än ser på det så är det centrum av det tätbefolkade Sverige. Men när ett datum kan spikas är öklart. Det ända jag vet är att jag kommer att vara där ( inte säkert som arrangör ) men med hjälpare. När detta börjar sprida sig så man har ett litet klientel underlag så vet man vilken "size" på lokal man ska inrikta sig på.
*Drömmer mig bort till ett svettigt dansgolv till tonerna av Nick Warrens BTM Mix* Passa på att lyssna lite på min Webradio där spelas många grymma mixar ! Tack för ordet !! |
|
|
|
|