|
TA fest? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| när ni försener det till juli kommer jag också :D |
|
|
| WoberT |
| låter kul med en fest.. jag hänger gärna på.. får slå följe med glorie.. =) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by WoberT
låter kul med en fest.. jag hänger gärna på.. får slå följe med glorie.. =) |
hej lilla wobert :) vad du har postat mycket här nu, såg ja precis.. trevligt!!! Japp det får vi :) :) :) när det nu bliiiir fest...iofs på fokused.. men aaaa :( |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Glorie
hej lilla wobert :) vad du har postat mycket här nu, såg ja precis.. trevligt!!! Japp det får vi :) :) :) när det nu bliiiir fest...iofs på fokused.. men aaaa :( |
hehe hejsan lilla gumman.. ;) jag har upptäckt vilket trevligt forum det här är nu.. =) så nu slipper ni mig inte.. mohahaha =D
det blir fest alltså.. på fokused.. pratar du om tiesto grejset eller nåt annat? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by WoberT
hehe hejsan lilla gumman.. ;) jag har upptäckt vilket trevligt forum det här är nu.. =) så nu slipper ni mig inte.. mohahaha =D
det blir fest alltså.. på fokused.. pratar du om tiesto grejset eller nåt annat? |
hehe ;) du postar som en galning :p fast det e inte spam såklart... japp, alla svenska trancedaddicts (e väl en 25 nu!!!!! weeee) som ska på Fokused ska väl ha en liten TA-meet-up :) :)
I wont make it tho :( |
|
|
| pelle |
snart är alla från TC här också=)...
TAfest i jkpg. ;) |
|
|
| WoberT |
| ahh en liten meet up alltså.. skulle den va i jkpg?.. hur tar ni er till sthlm sen då?.. eller har jag fått allt om bakfoten nu?.. ;) |
|
|
| pelle |
wobert:
det är väl mest så att ja inte vill åka så nedrans långt för o gå på fest :D:D:tongue3 |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by pelle
wobert:
det är väl mest så att ja inte vill åka så nedrans långt för o gå på fest :D:D:tongue3 |
hehe okej.. bättre o ta den nån annanstans kanske.. =D |
|
|
| mindshooter |
| Först upp är en TA gathering på Tiesto. Sen om vi har tillräckligt många intresserade så kan det hända lite kul grejer till sommaren eller efter :) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Först upp är en TA gathering på Tiesto. Sen om vi har tillräckligt många intresserade så kan det hända lite kul grejer till sommaren eller efter :) |
blir det på själva tillställningen eller ska ni träffas innan nånstans? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WoberT
blir det på själva tillställningen eller ska ni träffas innan nånstans? |
Man kan juh ses innan och ta ett kort eller nåt iaf :) |
|
|
|
|