|
TA fest? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| pelle |
| det beror helt klart på vart i sverige vi är...e vi i norrland e de kväll...fast det är ljust. |
|
|
| mindshooter |
| Jo har vi en bergsprängare och sitter på en allmän plats vid rätt tidpunkt så är det lugnt, men dom planerna har juh funnits länge :) det kommer... |
|
|
| pelle |
| fira midsommar allihop?:thepirate |
|
|
| WoberT |
| grillkväll låter riktigt soft.. en helg ska det va på så man kan dricka lite oxå.. =) |
|
|
| pelle |
| wobert: är inte midsommar på en helg??:D:D |
|
|
| Glorie |
ja tycker alla kan hänga på till Arvika över midsommar ;)
mys :) hehehee |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by pelle
wobert: är inte midsommar på en helg??:D:D |
hehe syftade inte på ditt inlägg om midsommar.. ;) |
|
|
| Vizay |
vet inte om midsommar är en god ide, vet iofs inte om andra firar som jag eller om jag e specialfall men i min familj e det nästan en lika stor familjetradition som jul...släkten samlas, äter middag osv osv...
fast de e klart, kanske bara e vi som firar så? :p |
|
|
| mindshooter |
| Jag tror att när vi har 100 aktiva medlemmar här så kan vi börja tänka på seriösa grejer...men inte ens det är mycket för en fest...även om alla aktiva kommer....då måste man ta med sig polare och då blir det mer fest än TA-fest.... det finns andra lösningar som jag har tänkt på men det kräver fortfarande fler medlemmar....än så länge får vi nog hålla oss till att chilla tillsammans i parker och träffas på fester, knyta lite kontakter helt enkelt :) |
|
|
| Vizay |
| sant det du säger kenny...jag tror också att ju mer vi lär känna varandra å ju tajtare vi blir på forumet desto mer aktivt folk kommer tillkomma i gemenskapen |
|
|
| JayBee |
Tja jag kommer in lite sent här och har inte orkat läsa igenom alla 13 sidor men är något bestämmt? :nervous:
jag och några vänner har tidigare hyrt en lokal vid tumba station som vi lätt kan fixa igen. (side note: lokalen är nära pendelstationen och därför lätt att hitta till) den rymmer typ 200 pers och har ett godkänt stort dansgolv och många sittplatser med toaletter osv blablabla.. jag har en poolare med utrustning oxo.
om det är något jag kan hjälpa till med så gärna för mig. jag älskar att arrangera fester och sånt :D |
|
|
| teski |
det skulle vara en mysig idé att träffa lite folk här..
Dock är jag ju ny... och aja..
men det dröjer väl inte länge innan man beblandat sig här..
eller hur?
För ni är väl inte lika elaka mot n00b's som de andra är på andra liknande forum? *undrar* |
|
|
|
|