|
בגרויות !
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בהצלחה לכולם במגנים ובבגרויות !!!
עוד מעט יש לי מגן בהיסטוריה......
HAPPY FINALS!!! :toocool: |
|
|
| eXeTik |
אייזה סמיילי חגיגה שמת ליד הכותרת, כאילו אתה חוגג מכל זה
חחחחחחחחחחחחח :p |
|
|
| DjChook |
ררר אל תזכיר
בינתיים עברתי את המתכונות באזרחות ובתנך
יום שלישי הבא יעני יש לי במתמטיקה שזה הכי סיוט
ואחרי זה עוד פיסיקה ומחשבים
איכססססססססססססססס |
|
|
| arik |
לי יש יום ראשון במתמטיקה:(
ואז יש לי בהיסטוריה כמה ימים אחי
וכמה ימים אחרי זה יש לי בספרות
ואין לי כח לזה זה מבאס את התחת!!!!! |
|
|
| Agent-Fire |
היום היה לי מגן בלשון...
היה דווקא די בסדר, השגיחו מורים דפוקים אז היה אפשר להעתיק ולהשוות תשובות... |
|
|
| MoSH_MaN |
מצד אחד זה באמת לא משמח ...
אבל מצד שני התוכן של ההודעה אומר בהצלחה לכן הסיימלי צריך להיות חייכני! |
|
|
| Hell_Copter |
אני את המתכונות שלי וכל המבחנים סיימתי כבר
עכשיו נשאר רק שתי בגרויות בתנך ואזרחות וסיימתי את השנה כמו בנאדם
הבית ספר מזה שכונה עכשיו
למדתי היום 3 שעות... יום שני לא למדתי בכלל והייתי אמור ללמוד יום שלם
כאלה דברים כל הזמן |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולי אין בגרויות
:disbelief :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולי אין בגרויות
:disbelief :disbelief |
חחחחחחחח
אבל שאנחנו כבר נסיים עם כל זה אתה רק תתחיל... ואז אנחנו נצחק :haha:
חוץ מאריאל שישלים עוד כמה בגרויות שמשעמם לו :toocool: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח נכון
ואתה קטן! :haha: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בהצלחה לכולם במגנים ובבגרויות !!!
עוד מעט יש לי מגן בהיסטוריה......
HAPPY FINALS!!! :toocool: |
תודה אחי,
עכשיו אני בדיוק לומד לבגרות שלי בהיסטוריה ואזרחות (זה מתכונת ישנה, משולב) ביום ראשון,
ואז באותו שבוע מגן בפיזיקה ביופ שישי
היום כמעט הלכתי מכות עם המורה הקוף שלי להיסטוריה, רציתי שיעלה לי את הציון הגשה, אבל לא העלה הבן שרמוטה
:nervous: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח נכון
ואתה קטן! :haha: |
מה הקשר?!?!!?!?
אתם עכשיו עם כל זה על הראש ואני לא
:)
:crazy: :crazy: |
|
|
|
|