|
בגרויות ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
urize.cjb.net
כל החומר שבעולם לבחינות בגרות בהיסטוריה!!!
גם חלק א' וגם חלק ב'!
יש לי 60 עמודים של כללללללללללללל החומררררררררר
שיאללה אני מסודר :thepirate |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
urize.cjb.net
כל החומר שבעולם לבחינות בגרות בהיסטוריה!!!
גם חלק א' וגם חלק ב'!
יש לי 60 עמודים של כללללללללללללל החומררררררררר
שיאללה אני מסודר :thepirate |
לא הבנתי מה בדיוק זה לבגרות של כיתות י... |
|
|
| Ariels |
| ?!!?! נשמעת לי מוכרת המילה הזאת שאמרת.... בגרו-מה |
|
|
| yahel222 |
אנשים עוד 5 מבחנים וזהוווווו
סיימתי ביה"ס
עוד מתכונת באזרחות
ובגרויות ב - אנגלית מתמטיקה אזרחות וספרות
וזהוווווווווו
ביום שלישי ישאר רק עוד 3 מבחנים
איזה כיף לי חחחחעחחיח
בעצם באסה מתגייסים
סעמקקקקקק |
|
|
| MoSH_MaN |
| רק עוד 5 בגרויות....:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
לי נשארו רק בגרויות באזרחות ותנ"ך וסיימתי
דותן אם אתה צריך יש לי אתר עם החומר באזרחות דבר איתי באיי סי קיו או משהו... זה של איזה ילד גאון |
|
|
| DjChook |
BUMP
אחייייייייייים שלי
מחר מגן במ-ת-מ-ט-י-ק-ה
אמאל'הההההההההההההההההההה
בכל מקרה
WISH ME LUCK
ואני רוצה בהזדמנות זאת לאחל למוש בהצלחה במגן שלו בהסטוריה מחר !
יאלה אנשים
סלאמת |
|
|
| Agent-Fire |
בהצלחה צ'וק ומוש...
יש לי היסטוריה יום חמישי...אני לא מצליח לזכור כלום...
:sadgreen: :rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
בהצלחה צ'וק ומוש...
יש לי היסטוריה יום חמישי...אני לא מצליח לזכור כלום...
:sadgreen: :rolleyes: |
תודה גבר!!!
מחר המגן סעמק!!!
WISH ME LUCK
וגם לך חן בההצלחה במתמטיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
:thepirate :toocool: |
|
|
| DJ-Energy |
בהצלחה לכולכם אחים שלי
עלו ותצליחו
:)
;) ;) ;)
אני בטוח שכולכם תקבלו אחלה תוצאות
:tongue3 |
|
|
| yahel222 |
מחר בגרות באנגלית !!!
אבל חפייייייייף
קל
יותר חשוב הגמר גביע |
|
|
|
|