return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
urize.cjb.net

כל החומר שבעולם לבחינות בגרות בהיסטוריה!!!

גם חלק א' וגם חלק ב'!

יש לי 60 עמודים של כללללללללללללל החומררררררררר

שיאללה אני מסודר :thepirate
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
urize.cjb.net

כל החומר שבעולם לבחינות בגרות בהיסטוריה!!!

גם חלק א' וגם חלק ב'!

יש לי 60 עמודים של כללללללללללללל החומררררררררר

שיאללה אני מסודר :thepirate


לא הבנתי מה בדיוק זה לבגרות של כיתות י...
MoSH_MaN
היסטוריה חלק א
Ariels
?!!?! נשמעת לי מוכרת המילה הזאת שאמרת.... בגרו-מה
yahel222
אנשים עוד 5 מבחנים וזהוווווו
סיימתי ביה"ס
עוד מתכונת באזרחות
ובגרויות ב - אנגלית מתמטיקה אזרחות וספרות
וזהוווווווווו

ביום שלישי ישאר רק עוד 3 מבחנים
איזה כיף לי חחחחעחחיח

בעצם באסה מתגייסים
סעמקקקקקק
MoSH_MaN
רק עוד 5 בגרויות....:nervous:
Hell_Copter
לי נשארו רק בגרויות באזרחות ותנ"ך וסיימתי

דותן אם אתה צריך יש לי אתר עם החומר באזרחות דבר איתי באיי סי קיו או משהו... זה של איזה ילד גאון
DjChook
BUMP

אחייייייייייים שלי

מחר מגן במ-ת-מ-ט-י-ק-ה

אמאל'הההההההההההההההההההה


בכל מקרה
WISH ME LUCK

ואני רוצה בהזדמנות זאת לאחל למוש בהצלחה במגן שלו בהסטוריה מחר !

יאלה אנשים
סלאמת
Agent-Fire
בהצלחה צ'וק ומוש...

יש לי היסטוריה יום חמישי...אני לא מצליח לזכור כלום...
:sadgreen: :rolleyes:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire
בהצלחה צ'וק ומוש...

יש לי היסטוריה יום חמישי...אני לא מצליח לזכור כלום...
:sadgreen: :rolleyes:


תודה גבר!!!

מחר המגן סעמק!!!

WISH ME LUCK

וגם לך חן בההצלחה במתמטיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


:thepirate :toocool:

DJ-Energy
בהצלחה לכולכם אחים שלי
עלו ותצליחו
:)

;) ;) ;)

אני בטוח שכולכם תקבלו אחלה תוצאות
:tongue3
yahel222
מחר בגרות באנגלית !!!
אבל חפייייייייף
קל

יותר חשוב הגמר גביע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement