return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 5)
View this Thread in Original format
eXeTik
חחחחחחחחח
רועי החננה :haha:
DjChook
אזרחות - 69
תנך - 72

ואני שיאאאאאאאאאאאאאאאא המאוכזב

באזרחות ממש זיינו אותי בבדיקה

הורידו לי שליש מכל שאלה על ניסוח לא מלא

למרות שאת כל התשובות עניתי נכון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחח
רועי החננה :haha:


תודה תודה!!
אני רוצה להודות להוריי שהביאוני עד הלום :happy2:
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


תודה תודה!!
אני רוצה להודות להוריי שהביאוני עד הלום :happy2:


שים עליהם זין

אני שיא המקנא בך

בכל מקרה, מתי היה לך זמן ללמוד
אתה כל היום פה
:) :)

ולסיום
:wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


שים עליהם זין

אני שיא המקנא בך

בכל מקרה, מתי היה לך זמן ללמוד
אתה כל היום פה
:) :)

ולסיום
:wtf:


קודם כל אם כבר אז אני כל היום באימונים או ישן או משהו כי בצהריים אני עף פעם לא פה
לילות אני פה... ולפני מגן אי אפשר ללמוד נון סטופ אז באים :)
חוץ מזה זה בא בקלות אז בשביל מה להשקיע

ולסיום:
:wtf:
eran
סעעעעעמממממקקקקק ערססססס
יש יום שישי מגן בפיזיקה
לא יודע מתח משתנה\פיזיקה מודרנית (מה זה בכלל?!)\קיבול\כל שאר החומר
אני שונא ביצפר

ואיך אפשר בלי הסיום האדיר:
:wtf:
Agent-Fire
84 בלשון!!!! :wtf:
איזה יופי... אני מקווה שיהיה לי מעל 80 בבגרות...

היסטוריה עדיין לא אמרו לנו :wtf:

(פרוייקט באקסס יש לי 100 (בגרות :wtf:

היום היה מגן בפסקל, היה תרגיל אחד נורא קשה, חירבשתי 3 עמודים של זיוני שכל... העיקר שהרעיון יהיה נכון... :wtf:

וברוח הת'רד/ים:
:wtf:
eran
וואי רק שלא יורידו את האייקון הזה
ליתר ביטחון שמרתי עותק שלו אצלי :toothless



*EDIT*
:wtf:
MoSH_MaN
די כבר עם

:wtf:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


אגב קיבלתי במגן בהיסטוריה בסביבות ה-80

מאוכזב קצת
eran
:wtf:

סתם :cool:

DjChook
מגן בפיזיקה מחר !!!


אבל רק המכניקה (יחידה וחצי)

נקווה שיהיה טוב

אני בלשון הגישו אותי על 95 וקיבלתי 80 בבגרות



מוש חפייף, החלק החשוב באמת של הסטוריה נמצא ביב

בי' זה סתם קשקוש :)

:tongue3
Hell_Copter
אני החלטתי שלא בראש שלי לגשת לבגרות בפיזיקה השנה אז אני עושה אותה שנה הבאה...

לשון הגישו אותי שנה שעברה על 100 וקיבלתי בבגרות 94...
אני מזה מבואס מזה שכל ה 6 נקודות ירדו לי על הפסקה המזדיינת... לא לימדו אותנו לכתוב פיסקה אז סתם כתבתי וירד לי על זה 6 נקודות

הסטוריה הגישו אותי על 97 וקיבלתי בבגרות 85 אחרי שחרשתי כמו מטורף למגן ולא למדתי בכלל לבגרות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement