|
בגרויות ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יש לי היסטוריה יום חמישי...אני לא מצליח לזכור כלום...
:sadgreen: :rolleyes: |
אחי גם לי יש מגן יום חמישי בהסטוריה
אבל אני ביא
זה יחידה ורבע...
באסה
:mad: :mad: |
|
|
| Flotser |
יום ראשון היה לי בגרות בידיעת העם והמדינה שזה היסטוריה ואזרחות ביחד
ויום שישי יש לי מגן בפיזיקה....
ובא לי לרצוח מישהו :rolleyes: |
|
|
| oDrori |
כימיה עוד יומיים :nervous:
היסטוריה עוד איזה שלושה שבועות :o
ואז לשון בעשרים ושלוש ליוני :p :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
קיבלתי היום את התוצאה של המגן בתנך... קיבלתי 94!!!! :happy2:
ודרורי איך יש לך מגן בכימיה אם הייתה כבר הבגרות???
בהצלחה מוש וצ'וק במגנים שלכם
כמו שכבר אמרתי יש לי רק עוד כמה שבועות בגרות באזרחות ובתנך וסיימתי |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיבלתי היום את התוצאה של המגן בתנך... קיבלתי 94!!!! :happy2:
|
רבי :toocool: :gsmile: :tongue2 :D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Flotser
יום ראשון היה לי בגרות בידיעת העם והמדינה שזה היסטוריה ואזרחות ביחד
|
אצלי זה גם ידיעת העם והמדינה...
מוש, לך זה לפי התוכנית הישנה או החדשה? |
|
|
| DjChook |
טוב היה המגן
זה 6 שאלות
הצלחתי בערך 4 וחצי
זה מבאס
נפלתי על שאלה (זה בשביל דותן)
היה לעשות אינטגרל לפונקציה טריגונומטרית
ובטעות עשיתי לזה גזירה דיפרנציאלית כי זה מה שהיה בדף נוסחאות
באססססססססססססה |
|
|
| eXeTik |
בגרות באנגלית 5 יח':
באנסין הראשון... הייתה שם שאלה בסגנון:
Before 1980 european companies din't have foreign ______ nor foreign _______.
אז זה
workers & business?
ובקטע של השמיעה- כשהיא סיימה לכתוב ספר היא הייתה עצובה, נכון? |
|
|
| eran |
אני עשיתי
wokers & markets
וגם עשיתי עצוב... |
|
|
| eXeTik |
לא הגיוני
Markets
אתה מתכוון שווקים נכון?
Business
זה מסחר- מתאים בול |
|
|
| eran |
כן.. שווקים..
הם אפילו רשמו משהו על זה עם המילה הזאת... |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק לא הלך לי משהו
מקווה 80
ככה שהמורה שלי תגיש אותי על 90
אני חושב
למה היא אמרה לי שאני יכול לקבל יותר מ-90... |
|
|
|
|