|
בגרויות ! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אני כזה אידיוט!!!!!
יו סתם שתי נקודות ירדו לי
אני לא מאמין שכתבתי שהליכון זה בסיס פלוס סיומת
זה שורש פלוס משקל וישבתי איזה עשר דקות ובסוף החלטתי....
סעמק
עשיתי את הבחינה המיוחדת ולקח חצי שעה עד שהגיע הטפסים
שיכפלו לא טוב או משהו ......שכונה בקיצר
מקווה שאני מקבל 95
אבל העיקר :
חופש!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Agent-Fire |
חופשששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה יופייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה בוחנת מניאקית שלא נתנה להעתיק ובוחן אחד אחלה שנתן להעתיק שהמניאקית יצאה החוצה....
כולם יש התחילו לצעוק ולהשוות תשובות והבוחן יצא החוצה לשמור.... חחחחחח
שכונה! |
|
|
| oren_naor |
איזה יופיייי!!!!!!!
אין יותר לשון....
איזה בוחנת מזדיינת לא הרשתה להעתיק |
|
|
| Hell_Copter |
מוש באמת טעות מפגרת... אני מעריך אותך עכשיו פחות :stongue:
מה אתם חשבתם שזה כל כך שכונה שכל הבוחנים נותנים להעתיק?!
אז יש לכם טעות... אבל יש בוחנים כלים שנותנים
היה קטע מצחיק בבגרות באזרחות
לפני שהגיעו אלינו הטפסים איזה ילדה אחת פצצה מהכיתה שלי שהיא גם אחושילינג סתומה שאלה את אחת הבוחנות אם אפשר להעתיק... אז הבוחנת ענתה לה כן
קיצר היא מתלהבת והכל ואני עושה לה היא בטח מסתלבטת עליך...
קיצר כל המבחן היא שואלת אותי שאלות ואז נמאס לה אז היא שאלה את הבוחנת השניה שעברה לידה אם אפשר להעתיק... ההיא אמרה לה מה פתאום
אז היא התעצבנה ואמרה שהבוחנת השניה אמרה שמותר להעתיק
אז הבוחנת השניה באה אליה ועושה לה שאלת שאלה מטומטמת אז עניתי לך תשובה מטומטמת :haha:
זה היה כל כך מצחיק... כולם נשפכו |
|
|
| DjChook |
אצלנו בהסטוריה זה היה :
דרור בא לבוחנות שהן ישבו ועושה להן
"אתן מרשות להעתיק?"
עכשיו זה היה הבגרות הראשונה של כולנו...
הקיצר היא מסתכלת עליו בחיוך ואומרת לו שכן
הוא יוצא החוצא, כי היו עוד הרבה בחוץ
ומתחיל לשמוח שמותר לנו להעתיק
כולם מקנאים וזה..
ובסוף הן באמת נתנו ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אצלנו בהסטוריה זה היה :
דרור בא לבוחנות שהן ישבו ועושה להן
"אתן מרשות להעתיק?"
עכשיו זה היה הבגרות הראשונה של כולנו...
הקיצר היא מסתכלת עליו בחיוך ואומרת לו שכן
הוא יוצא החוצא, כי היו עוד הרבה בחוץ
ומתחיל לשמוח שמותר לנו להעתיק
כולם מקנאים וזה..
ובסוף הן באמת נתנו ! |
אז כנראה שזה טיפה לא דומה לסיפור שלי...
חבר שלי סיפר לי שהוא עשה את הבגרות באזחרות אז הבוחנים נכנסו ואמרו לכל התלמידים עכשיו מי שלא מעתיק אנחנו פוסלים לו את המבחן
אבל זה היה כיתה של הארכת זמן... אז אף אחד במילא לא ידע :D |
|
|
| oDrori |
| כל הבוחנות בבי"ס שלנו... מפגרות כולם אני לא אעיר בגזענות אבל שיערם צהבהב ומטולטל ושפתם נפוחה... שאלנו אותם שאלות אני בדקתי עם חברים שלי מכיתות אחרות, כל אחת מהם פשוט ענתה "אני לא לדעת, לא לשאול" |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז כנראה שזה טיפה לא דומה לסיפור שלי...
חבר שלי סיפר לי שהוא עשה את הבגרות באזחרות אז הבוחנים נכנסו ואמרו לכל התלמידים עכשיו מי שלא מעתיק אנחנו פוסלים לו את המבחן
אבל זה היה כיתה של הארכת זמן... אז אף אחד במילא לא ידע :D |
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אתה בה ללגלג על כיתה של הארכת זמן?????
:conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אתה בה ללגלג על כיתה של הארכת זמן?????
:conf: |
תראה... תשמע.. תראה... תשמע
כן :haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחח
שנה הבאה נשבע לך אני שואל אם אפשר להעתיק |
|
|
| DjChook |
רועי אתה יודע איזה בן זונה אורן (בלי להעליב את מלי) יש לו שיעתוק בהסטוריה
יעני אתה בא ומוסיף קצת , משנה קצת תוך כדי שאתה מקריא מחדש את המבחן |
|
|
|
|