return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by eXeTik
בגרות באנגלית 5 יח':

באנסין הראשון... הייתה שם שאלה בסגנון:
Before 1980 european companies din't have foreign ______ nor foreign _______.
אז זה
workers & business?


שנינו טעינו ערן
הסתכלתי בפתרון של הבגרות וזה

workers & customers

איזה זין... אני מתחיל מאיזה 99, 98 ככה :whip:
אם אני מוציא נקודה מתחת ל-90 בבגרות הזאת אני ט-ס לבגרות חורף!
eran
זונות
שונא את כל מערכת החינוך :whip: :whip:
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik


שנינו טעינו ערן
הסתכלתי בפתרון של הבגרות וזה

workers & customers

איזה זין... אני מתחיל מאיזה 99, 98 ככה :whip:
אם אני מוציא נקודה מתחת ל-90 בבגרות הזאת אני ט-ס לבגרות חורף!


יש אני צדקתי (סתכלו כמה עמודים קודם) !!!!!!
MoSH_MaN
ישששששששששששששששששש

מגישים אותי על 90 בהיסטוריה

אני שמח!
זה מה שרציתי לאור המגן שלא הלך לי טוב...:toocool:
nimrod levi
טוב אז ככה...
המגן שלי בתנ"ך מתקרב ורציתי לשאול למי שכבר היה לו
בגרות או מגן
אם שווה ללמוד מאנקורי...
זה עוזר בכלל או שעדיף מחגי ישראל?
:conf: :conf: :conf:
eXeTik
למדי מחגי ישראל
זה אחוש טוב אבל הוא מציין שם כל פיפס קטן- ואתה לא צריך לדעת את כל זה

הדבר הכי טוב זה לצלם מחברת של איזה אחד חרשן\חרשנית
nimrod levi
אז אנקורי לא טוב...
???
DjChook
מחר בגרות במתמטיקההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


:wtf:
eXeTik
quote:
Originally posted by nimrod levi
אז אנקורי לא טוב...
???


לא ניסיתי, אני לא רוצה להגיד לך סתם
ממה ששמעתי זה לא מכסה טוב את החומר, אבל תשאל מישהו שלמד מזה
NeMeSiS1234
רונן מה אתה מדבר
ספרי הבגרויות של אנקורי זה חובה!!!!!
הם מצויינים !!!
ויש בהם גם את הפתרונות המלאים

ובהצלחה לכולם מחר במתמטיקה!!!!!!!!!!!!!

yahel222
שיט מחר מתמטיקה
מפסידים איטליה בגלל זה סעמקקקק

מי עושה בגרות ב2 וחצי????
עד 7 וחצי !!!!
לא מאמין שאני בא ביום הולך בערב פחחחח
NeMeSiS1234
שתיים וחצי עד שבע וחצי???
על מה אתה מדבר ???
אחי עד כמה שאני יודע זה מתחיל ב- 6 בערב
אבל יכול להיות שאתה עושה חמש יחידות אז בגלל זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement