|
בגרויות ! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בגרות באנגלית 5 יח':
באנסין הראשון... הייתה שם שאלה בסגנון:
Before 1980 european companies din't have foreign ______ nor foreign _______.
אז זה
workers & business?
|
שנינו טעינו ערן
הסתכלתי בפתרון של הבגרות וזה
workers & customers
איזה זין... אני מתחיל מאיזה 99, 98 ככה :whip:
אם אני מוציא נקודה מתחת ל-90 בבגרות הזאת אני ט-ס לבגרות חורף! |
|
|
| eran |
זונות
שונא את כל מערכת החינוך :whip: :whip: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
שנינו טעינו ערן
הסתכלתי בפתרון של הבגרות וזה
workers & customers
איזה זין... אני מתחיל מאיזה 99, 98 ככה :whip:
אם אני מוציא נקודה מתחת ל-90 בבגרות הזאת אני ט-ס לבגרות חורף! |
יש אני צדקתי (סתכלו כמה עמודים קודם) !!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
ישששששששששששששששששש
מגישים אותי על 90 בהיסטוריה
אני שמח!
זה מה שרציתי לאור המגן שלא הלך לי טוב...:toocool: |
|
|
| nimrod levi |
טוב אז ככה...
המגן שלי בתנ"ך מתקרב ורציתי לשאול למי שכבר היה לו
בגרות או מגן
אם שווה ללמוד מאנקורי...
זה עוזר בכלל או שעדיף מחגי ישראל?
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| eXeTik |
למדי מחגי ישראל
זה אחוש טוב אבל הוא מציין שם כל פיפס קטן- ואתה לא צריך לדעת את כל זה
הדבר הכי טוב זה לצלם מחברת של איזה אחד חרשן\חרשנית |
|
|
| nimrod levi |
אז אנקורי לא טוב...
??? |
|
|
| DjChook |
מחר בגרות במתמטיקההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
:wtf: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
אז אנקורי לא טוב...
??? |
לא ניסיתי, אני לא רוצה להגיד לך סתם
ממה ששמעתי זה לא מכסה טוב את החומר, אבל תשאל מישהו שלמד מזה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן מה אתה מדבר
ספרי הבגרויות של אנקורי זה חובה!!!!!
הם מצויינים !!!
ויש בהם גם את הפתרונות המלאים
ובהצלחה לכולם מחר במתמטיקה!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| yahel222 |
שיט מחר מתמטיקה
מפסידים איטליה בגלל זה סעמקקקק
מי עושה בגרות ב2 וחצי????
עד 7 וחצי !!!!
לא מאמין שאני בא ביום הולך בערב פחחחח |
|
|
| NeMeSiS1234 |
שתיים וחצי עד שבע וחצי???
על מה אתה מדבר ???
אחי עד כמה שאני יודע זה מתחיל ב- 6 בערב
אבל יכול להיות שאתה עושה חמש יחידות אז בגלל זה |
|
|
|
|