|
בגרויות ! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
זהווווווווווו אין יותר אזרחות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| eran |

 |
|
|
| Narcotic Mind |
ערן יש לי
avatar
בשבילך
 |
|
|
| eran |
וואיייי תודה!
אני אחשוב על זה.. הוא פשוט לא נראה חלק מי-יודע-מה.. אבל נראה כבר :D
אגב, מי אתה גבר??
נעים להכיר אותך!! :tongue3 :tongue3 |
|
|
| nimrod levi |
יאללה מחר מגן בתנ"ך 7:25...
באסה
לא למדתי יותר מדי אבל לפי מה שהבנתי זה קל
חוץ מהמאמרים
נעשה את המבחן ואני יגיד איך הלך
בהצלחה לי
:gsmile: :gsmile: |
|
|
| Agent-Fire |
בהצלחה נימרוד!
טוב זזתי לישון, מחר יש תיגבור בלשון, המורה המטומטמת שכחה ללמד אותנו איזה משהו...
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
בהצלחה נימורד
פייר
כמה מגישים אותך בלשון?
י לך כבר ציון בהיסטוריה? |
|
|
| Hell_Copter |
טוב לפי הפתרון של אנקורי הכל אצלי מצוין חוץ ממשהו אחד
מישהו יכול בבקשה להגיד לי שבשאלה 3 על המדענים עם המחקרים אפשר גם היה לעשות שפוגעים להם בחופש העיסוק??
למה זה מעכב להם את הפיתוחים של התרופות וכל זה...
תגידו לי שעוד מישהו כתב את זה... אם זה נכון יש מצב ל100... אבל בגלל שזה אזרחות 90 ומשהו
אני כבר אומר שמתחת ל 90 אני יתאכזב!!! |
|
|
| DjChook |
רועי
חופש העיסוק עם אני לא טועה זה הזכות לבחור איזה עבודה שאתה רוצה
אני רשמתי ניגוד אנטרסים של המדנה שיש עילה לפגיעה בבטחון התושבים ולכן הם רוצים לשמור על התושבים
חשבתי על זכות העיסוק ובסוף לא הכנסתי את זה לתשובה |
|
|
| eXeTik |
לא רועי, זה טעות
אבל בכל מקרה... איעשהו אני בטוח שבסופו של דבר תצא עם ציון סופי מעל 90 |
|
|
|
|