return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik
בגרות באנגלית 5 יח':

באנסין הראשון... הייתה שם שאלה בסגנון:
Before 1980 european companies din't have foreign ______ nor foreign _______.
אז זה
workers & business?

ובקטע של השמיעה- כשהיא סיימה לכתוב ספר היא הייתה עצובה, נכון?


עשיתי
workers & customers !!!
וכן היא עצןבה
וטוב שלא היה מבחן הכי קל בעולם
שעה סיימתי הכל
חיכיתי חצי שעה עד לקטע הקשבה המזדיין הזה
eXeTik
אני נתקעתי עם החיבורים, למה לא זכרתי את הנוסח של איך כותבים מכתב, יענו איפה הכתובת שלך, תאריך, כתובת משלוח, בלה בלה בלה...
אז לקח קצת זמן להעתיק :D
DjChook
כן גם השמיניסטים אצלנו אמרו שהיה קל

זו לימור לבנת הזאתי בינתיים השנה כל הבגרויות היו קלות
Hell_Copter
באמת אמרו לי שהבגרות באנגלית הייתה ממש קלה
בדיוק דיברתי על זה עם המורה שלי היום לאנגלית ששאלה אותי למה לא הלכתי לדוברי אנגלית והסברתי לה מה שנכון שזה שאין לי זין להשקיע בכל החרא הזה ואני מעדיף לשבת על 100 בלי לעשות כלום... מה רע בזה
DjChook
אההההה אני בהלם
קיבלתי 69 במגן באזרחות

המורה אשכרא הורידה לי שליש בכל שאלה על שלא הסברתי לה כמו שהיא אוהבת

זה זנות

ובמתמטיקה קיבלתי 73 אבל יש מגן חוזר
הממוצע הכתתי עמד על 70

בכל זאת באסה של ציונים בינתיים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אההההה אני בהלם
קיבלתי 69 במגן באזרחות


אזרחות מקצוע של מורים נאצים כאלה...
כל אחד מחפש איפה להוריד לך אפילו אם זה נכון
היה לנו במבחן שאלה שהמורה אמרה שאפשר לכתוב בתשובה או או חופש הקניין
אני כתבתי חופש העיסוק והיא כתבה לי למה לא כתבת גם חופש הקניין והורידה לי 6 נקודות...
היא גם התחילה לבדוק את המגנים ביחד איתנו לפני שהיא החזירה ככה כל אחד רואה מכמה בערך הוא מתחיל את המבחן וזה גם זין!!!
ותתעודד חן... זה טיפה מעל הממוצע הארצי באזרחות לפי מה שהבנתי אז אתה מעל הממוצע
DjChook
אני מתעודד רק מהעובדה שבממוצע הכולל אזרחות לא משפיע יותר מחצי נקודה
MoSH_MaN
69
זה ציון טוב אם אתה מבין למה אני מתכוון.... :toocool:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
69
זה ציון טוב אם אתה מבין למה אני מתכוון.... :toocool:


מוש יא חרמן...!!!
הוא מקבל ציון כזה ורואה שהמורה הורידה לו אז על מי הוא אומר לחשוב חוץ מעליה!?
גועל נפש שאני חושב על זה
Hell_Copter
קיבלתי היום מגנים חזרה!!!!!!!!!

תנך כמו שכבר אמרתי אז קיבלתי 94 וזה ממש טוב כי היום ראיתי איפה טעיתי וזה רק בשתי שאלות... 2 נקודות על האנסין ועוד 4 על שאלה אחרת... חוץ מזה הכל מושלם

ואזרחות קיבלתי 93 במגן!!!!
אני מזה שמח מזה!!!

:eyes: :toocool: :cool:

MoSH_MaN
חנון!:haha: :tongue2



סתם סתם :wtf: :wtf: :wtf:
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חנון!:haha: :tongue2



סתם סתם :wtf: :wtf: :wtf:


באמת חנון!!!!!!
אני קיבלתי 78 ושניגשתי הייתי לוקח 60 בכיף!!!
למרות שבטח למדתי יותר ממך...
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement