|
בגרויות ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בגרות באנגלית 5 יח':
באנסין הראשון... הייתה שם שאלה בסגנון:
Before 1980 european companies din't have foreign ______ nor foreign _______.
אז זה
workers & business?
ובקטע של השמיעה- כשהיא סיימה לכתוב ספר היא הייתה עצובה, נכון? |
עשיתי
workers & customers !!!
וכן היא עצןבה
וטוב שלא היה מבחן הכי קל בעולם
שעה סיימתי הכל
חיכיתי חצי שעה עד לקטע הקשבה המזדיין הזה |
|
|
| eXeTik |
אני נתקעתי עם החיבורים, למה לא זכרתי את הנוסח של איך כותבים מכתב, יענו איפה הכתובת שלך, תאריך, כתובת משלוח, בלה בלה בלה...
אז לקח קצת זמן להעתיק :D |
|
|
| DjChook |
כן גם השמיניסטים אצלנו אמרו שהיה קל
זו לימור לבנת הזאתי בינתיים השנה כל הבגרויות היו קלות |
|
|
| Hell_Copter |
באמת אמרו לי שהבגרות באנגלית הייתה ממש קלה
בדיוק דיברתי על זה עם המורה שלי היום לאנגלית ששאלה אותי למה לא הלכתי לדוברי אנגלית והסברתי לה מה שנכון שזה שאין לי זין להשקיע בכל החרא הזה ואני מעדיף לשבת על 100 בלי לעשות כלום... מה רע בזה |
|
|
| DjChook |
אההההה אני בהלם
קיבלתי 69 במגן באזרחות
המורה אשכרא הורידה לי שליש בכל שאלה על שלא הסברתי לה כמו שהיא אוהבת
זה זנות
ובמתמטיקה קיבלתי 73 אבל יש מגן חוזר
הממוצע הכתתי עמד על 70
בכל זאת באסה של ציונים בינתיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אההההה אני בהלם
קיבלתי 69 במגן באזרחות
|
אזרחות מקצוע של מורים נאצים כאלה...
כל אחד מחפש איפה להוריד לך אפילו אם זה נכון
היה לנו במבחן שאלה שהמורה אמרה שאפשר לכתוב בתשובה או או חופש הקניין
אני כתבתי חופש העיסוק והיא כתבה לי למה לא כתבת גם חופש הקניין והורידה לי 6 נקודות...
היא גם התחילה לבדוק את המגנים ביחד איתנו לפני שהיא החזירה ככה כל אחד רואה מכמה בערך הוא מתחיל את המבחן וזה גם זין!!!
ותתעודד חן... זה טיפה מעל הממוצע הארצי באזרחות לפי מה שהבנתי אז אתה מעל הממוצע |
|
|
| DjChook |
| אני מתעודד רק מהעובדה שבממוצע הכולל אזרחות לא משפיע יותר מחצי נקודה |
|
|
| MoSH_MaN |
69
זה ציון טוב אם אתה מבין למה אני מתכוון.... :toocool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
69
זה ציון טוב אם אתה מבין למה אני מתכוון.... :toocool: |
מוש יא חרמן...!!!
הוא מקבל ציון כזה ורואה שהמורה הורידה לו אז על מי הוא אומר לחשוב חוץ מעליה!?
גועל נפש שאני חושב על זה |
|
|
| Hell_Copter |
קיבלתי היום מגנים חזרה!!!!!!!!!
תנך כמו שכבר אמרתי אז קיבלתי 94 וזה ממש טוב כי היום ראיתי איפה טעיתי וזה רק בשתי שאלות... 2 נקודות על האנסין ועוד 4 על שאלה אחרת... חוץ מזה הכל מושלם
ואזרחות קיבלתי 93 במגן!!!!
אני מזה שמח מזה!!!
:eyes: :toocool: :cool: |
|
|
| MoSH_MaN |
חנון!:haha: :tongue2
סתם סתם :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חנון!:haha: :tongue2
סתם סתם :wtf: :wtf: :wtf: |
באמת חנון!!!!!!
אני קיבלתי 78 ושניגשתי הייתי לוקח 60 בכיף!!!
למרות שבטח למדתי יותר ממך...
:) |
|
|
|
|