|
בגרויות ! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
חחחחח
אני מוש
ומחר אני ידע את הציון שלי במגן בלשון |
|
|
| oDrori |
| כן אני יודע... חחחח אני צריך לעבוור ניתתוח פלסטי בעיניים או במוח או ביד או איפשהו.... |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק קיבלתי 84 במגן בלשון
איזה טעויות מפגרות
אני זבל אם אני לא עובר את ה90 בבגרות עצמה!
מגישים אותי על 90
קצת מאוכזב |
|
|
| DjChook |
אתם פשוט לא מאמינים איזה קלה הייתה הבגרות בפיסיקה (מכניקה
היה פשוט בדיחה
בוא נגיד שמ 5 נושאים
ששניים מהם קשים
אפשר היה לפתור את המבחן עם שני נושאים !
זה פשוט לא יאומן, היה כל כך קל
יש מצב למעל 90
:) |
|
|
| oren_naor |
חן
לך הכל קל, זה לא חוכמה...
:-)
סתם מזל טוב
אתה מנסה להיות תותח כמוני
97 בהיסטוריה
יוואו אני גאון
זה הציון הכי גבוה של בהיסטוריה ובכלל מאז כיתה א' נראה לי... |
|
|
| DjChook |
חכה אורן
יש לך עוד שנתיים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oren_naor
חן
לך הכל קל, זה לא חוכמה...
:-)
סתם מזל טוב
אתה מנסה להיות תותח כמוני
97 בהיסטוריה
יוואו אני גאון
זה הציון הכי גבוה של בהיסטוריה ובכלל מאז כיתה א' נראה לי... |
אתה גם יודניק?
יפה יפה יא חנון!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יפה יפה יא חנון!! |
חחח אבהתי מוש
אורן אדיוט
יש לו איזה 6 נכשלים
יצא לו פוקס,
חד פעמי
סתם אורן
חולה עליך |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה גם יודניק?
יפה יפה יא חנון!! |
אח שלך אולי חנון יא טמבל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אח שלך אולי חנון יא טמבל |
זה היה בצחוק יא רציני |
|
|
| oren_naor |
:-)
מצטער גבר
הייתי בעצבים של ארגנטינה כנראה.... |
|
|
| eran |
סעמק פיזיקה היה מוזר
יצאתי בהרגשה טובה וחבר שלי שהוא תותח בזה אומר שזה היה קשה
לא נראה לי סימן טוב
 |
|
|
|
|