return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 21)
View this Thread in Original format
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
חחח זה רק עידן


הוא קומוניסאט ראשי..

ומה ארנולד עשה בשבועות....

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor


ומה ארנולד עשה בשבועות....



הגלוח ראש הזה תאמין לי

הקטע הוא שהוא חשב שהוא מגניב
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


הגלוח ראש הזה תאמין לי

הקטע הוא שהוא חשב שהוא מגניב


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: :crazy:

איזה אידיוט הארנון הזה...
Narcotic Mind
פתאום אני מרגיש רע עם ממוצע 85-90 בבגרויות :nervous:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
פתאום אני מרגיש רע עם ממוצע 85-90 בבגרויות :nervous:


לך תזדיין!

מה רע!??!?!
חננה

:thepirate
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


לך תזדיין!

מה רע!??!?!
חננה

:thepirate


ראסמי...
הלוואי עלי כאלה ציונים
oren_naor
וואוו אין לי כח לבגרות הזאת מחר!!!!

אני ממש זבל בזה, עשיתי עכשיו מבחן לבדוק מה אני יודע בערך
יש לי מלא טעויות

אוףףף

יש למישהו מושג באיזה שעה זה מחר?
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


לך תזדיין!

מה רע!??!?!
חננה

:thepirate


בונה מה אתה מדבר בכלל
מגישים אותך על 95 בלשון אותי הגישו על 83
MoSH_MaN
חחח לשון זה המקצוע בין הקלים שלא צריך ללמוד בכלל

ובכל זאת יש לי מורה כלה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


אהה חשבת שיש לכם פה עסק עם אדיוט ?
זה שאני דפוק לא אומר שאני חכם

היחיד פה שעובר אותי נראה לי זה רועי
(חרשן)

סתם סתם

בעיקרון שנה שעברה היה לי סופי בהסטוריה 90 בלשון 88 ובמחשבים 98

והשנה .... אלוהים גדול


בואנה יא חתיכת @#$^^&%^&@#$!#%@^@#!@#@#!%$% למי אתה קורא חרשן!?!?!?!?!?!?! ;)
אחי אתה צריך להבין משהו... אני בנאדם מחונן
הייתי בפרויקט של מחוננים כי יש לי שכל לא בגלל שאני לומד הרבה
כל החטיבה אתה יכול לספור על יד אחת לכמה מבחנים למדתי והייתי על 90 וקצת
ועכשיו בתיכון אני שם זין על הכל ולדברים החשובים או לומד יום לפני או לומד בבוקר... ללא חשובים לא לומד בכלל וסיימתי עכשיו ממוצע תעודה עם 95
לבגרות באזרחות למדתי בסוף רק בבוקר של הבגרות... ואני מתאבד אם אני מקבל פחות מ 90
ועכשיו בקשר לשנה שעברה... לשון סיימתי עם 97 שלא למדתי בכלל לבגרות והסטוריה עם 91 שלא למדתי לבגרות
ואני שם זין על כל מי שחושב שזה זיון שכל!!!!!!!!!! :)

Narcotic Mind
גם אני מחונן והייתי בפרויקט ובלה בלה
אבל המורות שונאות אותי אז הציונים שלי הם לא בדיוק כמו שלך

ובכלל לדעתיזה שאתה מחונן לא מבטיח לך ציונים

אבל זה רק אני...

גם אני לא לומד בכלל ויש לי ציונים די טובים אבל לא 95 פלוס
MoSH_MaN
יאללה שיש'סטים בהצלחאהו!!!!!!!!!! כמו פרידמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Privacy Statement