|
בגרויות ! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח זה רק עידן |
הוא קומוניסאט ראשי..
ומה ארנולד עשה בשבועות....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
ומה ארנולד עשה בשבועות....
|
הגלוח ראש הזה תאמין לי
הקטע הוא שהוא חשב שהוא מגניב |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
הגלוח ראש הזה תאמין לי
הקטע הוא שהוא חשב שהוא מגניב |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: :crazy:
איזה אידיוט הארנון הזה... |
|
|
| Narcotic Mind |
| פתאום אני מרגיש רע עם ממוצע 85-90 בבגרויות :nervous: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
פתאום אני מרגיש רע עם ממוצע 85-90 בבגרויות :nervous: |
לך תזדיין!
מה רע!??!?!
חננה
:thepirate |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לך תזדיין!
מה רע!??!?!
חננה
:thepirate |
ראסמי...
הלוואי עלי כאלה ציונים |
|
|
| oren_naor |
וואוו אין לי כח לבגרות הזאת מחר!!!!
אני ממש זבל בזה, עשיתי עכשיו מבחן לבדוק מה אני יודע בערך
יש לי מלא טעויות
אוףףף
יש למישהו מושג באיזה שעה זה מחר? |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לך תזדיין!
מה רע!??!?!
חננה
:thepirate |
בונה מה אתה מדבר בכלל
מגישים אותך על 95 בלשון אותי הגישו על 83 |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח לשון זה המקצוע בין הקלים שלא צריך ללמוד בכלל
ובכל זאת יש לי מורה כלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה חשבת שיש לכם פה עסק עם אדיוט ?
זה שאני דפוק לא אומר שאני חכם
היחיד פה שעובר אותי נראה לי זה רועי
(חרשן)
סתם סתם
בעיקרון שנה שעברה היה לי סופי בהסטוריה 90 בלשון 88 ובמחשבים 98
והשנה .... אלוהים גדול |
בואנה יא חתיכת @#$^^&%^&@#$!#%@^@#!@#@#!%$% למי אתה קורא חרשן!?!?!?!?!?!?! ;)
אחי אתה צריך להבין משהו... אני בנאדם מחונן
הייתי בפרויקט של מחוננים כי יש לי שכל לא בגלל שאני לומד הרבה
כל החטיבה אתה יכול לספור על יד אחת לכמה מבחנים למדתי והייתי על 90 וקצת
ועכשיו בתיכון אני שם זין על הכל ולדברים החשובים או לומד יום לפני או לומד בבוקר... ללא חשובים לא לומד בכלל וסיימתי עכשיו ממוצע תעודה עם 95
לבגרות באזרחות למדתי בסוף רק בבוקר של הבגרות... ואני מתאבד אם אני מקבל פחות מ 90
ועכשיו בקשר לשנה שעברה... לשון סיימתי עם 97 שלא למדתי בכלל לבגרות והסטוריה עם 91 שלא למדתי לבגרות
ואני שם זין על כל מי שחושב שזה זיון שכל!!!!!!!!!! :) |
|
|
| Narcotic Mind |
גם אני מחונן והייתי בפרויקט ובלה בלה
אבל המורות שונאות אותי אז הציונים שלי הם לא בדיוק כמו שלך
ובכלל לדעתיזה שאתה מחונן לא מבטיח לך ציונים
אבל זה רק אני...
גם אני לא לומד בכלל ויש לי ציונים די טובים אבל לא 95 פלוס |
|
|
| MoSH_MaN |
| יאללה שיש'סטים בהצלחאהו!!!!!!!!!! כמו פרידמן |
|
|
|
|