| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oren_naor
הלוואי 4 שעות...
אין אני פשוט לא מבין את זה....
כאילו אני מרגיש שאני יודע טוב
אני עושה מבחן ויש לי מלא טעויות...
יש לי היום שיעור פרטי
מחר שעתיים
ונראה לי חוץ מזה אני לא לומד...
אולי ביום של המבחן בבוקר לקרוא שוב ת'חומר וזהו
דיי חאלססס כמה אפשר ללמוד, אני כבר מת להיפטר מזה...
:eyespop: :eyespop: |
אני אולי שעה אחת יצליח ללמצוד לבד |
|
|