return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 20)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
מה זה אנקורי ? :D

לא למדתי בכלל והלך לי טוב לאללה

היה כזה קל
oren_naor
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
מה זה אנקורי ? :D

לא למדתי בכלל והלך לי טוב לאללה

היה כזה קל


גבר אתה לא יודע מה זה אנקורי?
בושה לך....

הם מסכמים נראה לי בכל מקצוע שיש עליו בגרות...
והם מסכמים ממש טוב

יש גם בי"ס כזה אם לא ידעת...
DjChook
מוש קודם כל אני אם אותה מורה כמו של אורן

וגם אני שנה שעברה מגן 84 הגשה 95

:stongue:

והבגרות הייתה בסדר גמור
אני מחכה לערב לבדוק עם אנקורי את התשובות
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by oren_naor


גבר אתה לא יודע מה זה אנקורי?
בושה לך....

הם מסכמים נראה לי בכל מקצוע שיש עליו בגרות...
והם מסכמים ממש טוב

יש גם בי"ס כזה אם לא ידעת...


מה אתה אומר...
חשבתי אנקורי זה בסטה בשוק





זה היה בצחוק

Edit:
צ'וקקקקקקקקקקקקק מזה הציונים האלה ?!?!
oren_naor
איך הייתה הבגרות היום בתנ"כ?
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind

צ'וקקקקקקקקקקקקק מזה הציונים האלה ?!?!


אהה חשבת שיש לכם פה עסק עם אדיוט ?
זה שאני דפוק לא אומר שאני חכם

היחיד פה שעובר אותי נראה לי זה רועי
(חרשן)

סתם סתם

בעיקרון שנה שעברה היה לי סופי בהסטוריה 90 בלשון 88 ובמחשבים 98

והשנה .... אלוהים גדול
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


אהה חשבת שיש לכם פה עסק עם אדיוט ?
זה שאני דפוק לא אומר שאני חכם

היחיד פה שעובר אותי נראה לי זה רועי
(חרשן)

סתם סתם

בעיקרון שנה שעברה היה לי סופי בהסטוריה 90 בלשון 88 ובמחשבים 98

והשנה .... אלוהים גדול


הלוואי עלי

:-))))
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oren_naor



הלוואי 4 שעות...

אין אני פשוט לא מבין את זה....
כאילו אני מרגיש שאני יודע טוב
אני עושה מבחן ויש לי מלא טעויות...

יש לי היום שיעור פרטי
מחר שעתיים

ונראה לי חוץ מזה אני לא לומד...

אולי ביום של המבחן בבוקר לקרוא שוב ת'חומר וזהו

דיי חאלססס כמה אפשר ללמוד, אני כבר מת להיפטר מזה...
:eyespop: :eyespop:



אני אולי שעה אחת יצליח ללמצוד לבד
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
זה שאני דפוק לא אומר שאני חכם

בעיקרון שנה שעברה היה לי סופי בהסטוריה 90 בלשון 88 ובמחשבים 98


שמע עם משפט כזה אין לי מושג איך אתה מוציא ציונים :)

סתם... אבל תגיד מה אתה אחד התותחים בכתה או משהו כזה ?

יש לי שנה שעברה 83 בהיסטוריה 81 בלשון ו98 במחשבים
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


סתם... אבל תגיד מה אתה אחד התותחים בכתה או משהו כזה ?



חחחח אורן תסביר לו על הכיתה שלי

יא דפוק

אני מוציא את הציונים הכי נמוכים.. כולם בכיתה שלי עומדים על 100

אתה לא מבין באיזה כיתה אני נמצא

הם מקבלים 98 ומתווכחים

oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


חחחח אורן תסביר לו על הכיתה שלי

יא דפוק

אני מוציא את הציונים הכי נמוכים.. כולם בכיתה שלי עומדים על 100

אתה לא מבין באיזה כיתה אני נמצא

הם מקבלים 98 ומתווכחים


לא רק שכולם שם חנונים
הם גם קומוניסטים מניאקים אוהדי הפועל...

:whip: :whip: :whip:

חן אתה פשוט חכם טבעית

:-)
DjChook
חחח זה רק עידן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Privacy Statement