|
בגרויות ! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מספיק לי לקבל 82 בשביל לקבל ציון סופי מעל 90
וחן... אני לא מתכוון לסעיף של המדינה...
אני מדבר על הסעיף של המדענים שרצו שיפרסמו את המחקרים כדי שזה יעזור להם בפיתוחים שלהם
שאלתי מורה לאזרחות בבית ספר שלי והיא אמרה שהיא תחזור אליי מחר...
חוץ מזה כדאי שתדעו משהו...
אם משרד החינוך רואה שמלא עונים על אותה תשובה והם לא חשבו שהיא תהיה אבל ההסבר של התלמידים הגיוני אז מכניסים את התשובה הזאת ומביאים את כל הנקודות עליה... אמן שיעשו את זה
אבל גם בלי זה נראה לי אני יכול לקבל בבגרות מעל 90... אני יתאכזב אם לא |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פייר
כמה מגישים אותך בלשון?
י לך כבר ציון בהיסטוריה? |
אין לי עדיין את הציונים של ההגשה אבל לשון קיבלתי 84 אז כנראה הציון יהיה משהו דומה
והיסטוריה קיבלתי 64
:(
עשיתי חוזר ולא עזר בהרבה למרות שאני עדיין לא יודע כמה קיבלתי בחוזר..
היא מגישה אותי מעל 70... 75 אני חושב שאני יצליח להוציא ממנה... |
|
|
| DjChook |
מחר בגרות בפיסיקה !
מי עושה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מחר בגרות בפיסיקה !
מי עושה? |
נראה לי אתה היחיד בזה
אני החלטתי שאין לי זין לעשות השנה אז שנה הבאה כבר... לא נורא
מחר לוקחים אותנו לבריכה באיזה קיבוץ שנקרא בחן או משהו כזה...
ויש גם יום התלמיד
קיצר הדילמה היא האם לבוא לפני 11:30 לבית ספר כדי לעשות את כל הדברים הנחמדים שעושים לנו ביום התלמיד או לבוא רק ב 11:30 בשביל לנסוע לבריכה
מה אתם אומרים??
עבדתי על המורה לאנגלית שלי שאין שיעור מחר אז היא לא תגיע :disbelief
בכלל איזה קטעים אני וחבר שלי הרצנו עליה היום חבל על הזמן... כל כך הרבה הסתלבטויות |
|
|
| eran |
אני עושה :confused:
שיהיה בהצלחה!!!!
ולסיום:
 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eran
אני עושה :confused:
שיהיה בהצלחה!!!!
ולסיום:
|
ואלה ?
אני עושה רק מכניקה השנה
מגישים אותי בסוף על 95 :) |
|
|
| eran |
עשיתי מכניקה שנה שעברה
השנה זה חשמל ופיזיקה מודרנית :rolleyes:
חשמל מגישים 85
פיזיקה מודרנית מגישים 60 :mad:
המגן תמיד דופק אותי :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Narcotic Mind |
אני גם עושה מכניקה
מגישים אותי על 75 הזונות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני גם עושה מכניקה
מגישים אותי על 75 הזונות |
אחי באמת שאני לא מבין מה הקטע לגשת על 75
זה לא שמכריחים אותך לגשת או משהו
אצלנו התנאי היה שבמגן מקבלים מינימום 90 כי אין להם טעם להגיש אותך על ציון נמוך... אם אתה ניגש לבגרות ושנה הבאה רוצה לשפר לא יהיה לך מגן |
|
|
| Narcotic Mind |
כשיש לך בית ספר מזדיין כמו שלי אז נגשים גם על 75
האמת... שלא כזההההההההה אכפת לי כי זה כולה יחידה וחצי
אם יהיה לי ציון סופי פחות משמונים מקסימום אני יעשה בגרות חורף
חוץ מזה שאני לא סגור על כל מה שאומרים על ציוני הגשה |
|
|
| oDrori |
פיזיקה שנה הבאה :D
ומוש, הבריכה של בחן שבר כלי עד כמה שאני זוכר, בואו לחמי געש, יותר קרוב, ותקבל כניסה חינם :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
פיזיקה שנה הבאה :D
ומוש, הבריכה של בחן שבר כלי עד כמה שאני זוכר, בואו לחמי געש, יותר קרוב, ותקבל כניסה חינם :) |
קוראים לי רועי לא מוש...
ולוקחים אותנו.... לא אנחנו החלטנו
נראה לי היינו שם אחרי המסיבת סיום של כיתה ט כל הלילה.. אבל ני לא סגור על זה שזה היה בבחן |
|
|
|
|