|
בגרויות ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Pinto |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
שתיים וחצי עד שבע וחצי???
על מה אתה מדבר ???
אחי עד כמה שאני יודע זה מתחיל ב- 6 בערב
אבל יכול להיות שאתה עושה חמש יחידות אז בגלל זה |
אני גם עושה את הגרות ב 2 וחצי לכולם זה ככה אני עושה 4 יחידות
בכל מקרה שיהיה לכולם בהצלחה;) |
|
|
| MoSH_MaN |
מחר יש לי מגן בלשון
אני מקווה
מעל 90
בס"ד 95+ |
|
|
| DjChook |
כן כן היום הבגרות
ב 14:30
אין כח....
בגרות ראשונה השנה בשבילי
מוש בהצלחה מחר
ואני למדתי למתכונת שלי מאנקורי בתנך, קיבלתי 72 אבל זה בגלל שטויות שלי
אני חושב שצריך לעבור פעם אחת על חגי ישראל
ואז להתחיל לקרוא את אנקורי
כי בכל זאת חסרים שם דברים |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמק!!!
נדחה לי המגן!!!
ליום שישי! |
|
|
| Pinto |
לכל מי שעשה בגרות במתמטיקה איך הלך לכם ?
לי דווקא הלך טוב המבחן לא היה קשה ממש... |
|
|
| eran |
נראה לי שהלך לי טוב... אמן....
:) |
|
|
| DjChook |
מה אתם דפוקים ?!
אני לא יודע איזה שאלון עשיתם
אבל אני עושה את השאלון במתכונתצ הישנה
עם הקומבינטוריקה (לא כמו דותן)
והיה לנו את הבגרות הכי קשה בעולם
כאילו משהו מטורף
אני חושב שהלך לי בסדר כזה מעל 70
אבל אפילו המורים אחכ דיברנו איתנו שהם לא האמינו שהבגרות כ"כ קשה |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתם דפוקים ?!
אני לא יודע איזה שאלון עשיתם
אבל אני עושה את השאלון במתכונתצ הישנה
עם הקומבינטוריקה (לא כמו דותן)
|
אנחנו עשינו את המתכונת החדשה בגלל זה היה קל... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Pinto
אנחנו עשינו את המתכונת החדשה בגלל זה היה קל... |
כייף לכם
אותנו זיינו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Pinto
אנחנו עשינו את המתכונת החדשה בגלל זה היה קל... |
אתה בכלל 5 יחידות????
מה אתה מדבר חלק שלישי היה שיא הקשה
בעצם הרוב אמרו לי שהוא היה קל
לי הוא היה שיא הקשה !!!!!!
אבל 2 חלקים ראשונים לפני ההפסקה היו בסדר
גם קשים אבל הצלחתי.....
75-80 ככה
עם המגן 90 יהיה בסדר !!!!
לצערי אין לי מועד ב....אני יהיה בחו"ל |
|
|
| MoSH_MaN |
איך דפקה אותי השביתה
דפקה ביום שלא רציתי
התכוננתי ממש טוב ללשון ואז שמעתי יש שביתה מעבירים את המגן ליום שישי
בסדר הייתי בשוק
אבל הכניס אותי לעצבים שהבנתי שאני ילמד יום רביעי וחמישי אם לא תיהיה שביתה... |
|
|
|
|