return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 18)
View this Thread in Original format
nimrod levi
קמתי לבגרות בהסטוריה בחמש...
מחר גם לי יש בתנ"ך ולא התחלתי ללמוד ואין ממש חשק...
ראסמי זה די קל
כל הפרקים קלים אחושילינג המאמרים לא מעניינים בכלל אבל לא קשים
ומושגים אפשר לחרבש...
אז אני לא מפחד
oren_naor
quote:
Originally posted by nimrod levi
קמתי לבגרות בהסטוריה בחמש...
מחר גם לי יש בתנ"ך ולא התחלתי ללמוד ואין ממש חשק...
ראסמי זה די קל
כל הפרקים קלים אחושילינג המאמרים לא מעניינים בכלל אבל לא קשים
ומושגים אפשר לחרבש...
אז אני לא מפחד


תנ"כ לא צריך ללמוד???
יש ספר פתוח בבגרות?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


אווווווווווווווווווווו
:)


ראסמי אחי - אני רק נזכר ברונדו שעשינו אחרי הבגרויות ויורדות לי
דמעות ...

נקווה שייצא להם השנה רונדו טוב כמו שלנו היה
...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


ראסמי אחי - אני רק נזכר ברונדו שעשינו אחרי הבגרויות ויורדות לי
דמעות ...

נקווה שייצא להם השנה רונדו טוב כמו שלנו היה
...



יהיה בסדר...

הייתי משלם שעכשיו יהיה כבר את הבגרות בלשון כי אין לי כוח לחכות!
רוצה לגמור עם זה
DjChook
לשון זה קל

ומורן אצלנו השמיניסטים עושים רונדו בפורים
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
לשון זה קל

ומורן אצלנו השמיניסטים עושים רונדו בפורים


כן לא הבנתי למה הוא אמר אחרי כל הבגרויות...

וחן לך ללמוד כבר!!!!!!:whip: :whip: :whip: :whip:
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor

וחן לך ללמוד כבר!!!!!!:whip: :whip: :whip: :whip:


ראסמי, צריך להוציא ציון טוב בתנך שסבתא תשאיר אותי במשפחה

:crazy:
luckystrike
בפורים ???!?!

מה הרעיון לעשות בפורים ?
ברעננה תמיד עושים אחרי הבגרות האחרונה !

שנה שעברה נפגשנו כול הבית ספר עם המכוניות במגרש חנייה ענק ברעננה
ומשמה יצאנו בשיירה לחסום את הכבישים
כתבו עלינו בעיתון - ושמו תמונה של האוטו שלי ושל חברים
שלי באחד המקומונים פה :)

ישר בהתחלה עצרו את השיירה משטרה ואז יצאנו וחסמנו את כל הדרך מהפארק
לים כולל הבריגדה
היה עננננננק

אני הייתי בואן - מזדה
MPV
עם גג פתוח כפול
ולקחנו תמונה שהייתה לנו של הסגנית מנהלת שהיא נרדמה
במטוס בדרך לפולין ותפסנו אותה בפוזה מה זה מכוערת
קיצר לקחנו את התמונה לבית דפוס והגדלנו אותה וצילמנו בציבעוני
10
תמונות ומילאנו את כל האוטו
כמו פרסומות על אוטובוס זה היה
...
היו ימים ...

בכל אופן מה הקטע לעשות את זה בפורים ????
DjChook
אצלנו הרונדו של פורים זה לא בקטע של שכונה

באים לתוך ביהס עם המכוניות ועושים שמח לא שכונה

בסוף שנה עושים שכונה

או שזה בפסח
אני כבר לא זוכר
oren_naor
quote:
Originally posted by luckystrike

בכל אופן מה הקטע לעשות את זה בפורים ????


בפורים זה הכי שווה
כי ככה כל אוטו בא יענו עם תחפושת שונה...

והם עושים סיבובים בתוך בי"ס
ובוף שנה, כן חן בפסח...
הם איכשהו הורסים את בי"ס
שנה שעברה השמיניסטים ממש הרסו את בי"ס, הם נעלו את המנעולים של בי"ס
הם הפכו את כל הפחים
עשו גראפיטי

היה משהו טוב...

השנה השמיניסטים סתם הביאו מלא עכברים לבי"ס ושיחררו בכל מיני כיתות ובחדר מורים...

Hell_Copter
תנך משעמם כל כך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני פקה פקה אמרתי שאני ילמדלפני שבוע בסוף התחלתי ללמוד לפני יומיים ולמדתי שעתיים כל יום עד עכשיו
היום ישבתי בערך 3 שעות וסיימתי לעבור על כל החומר בחפיף...
כמעט על הכל

אני הולך להמר על ישעיהו כי זה קשה רצח וארוך ומגעיל

ונראה לי אני יעשה את מה שעשיתי למגן בתנך... קמתי ב 4 בבוקר ללמוד


עכשיו בקשר לרונדו... מי עושה את זה בפורים?! איזה גרוע זה
אצלנו בפסח עושים פוגרום על כולם
שנה שעברה ה יבניקים באו עם רובי מים שקיות מים קמח ביצים וכל הבא ליד וזיינו כל מי שהתקרב לשערי בית ספר מבפנים ומבחוץ
אחר כך הם תכננו כמה דקות בחוץ משהו והתפרצו לתוך בית ספר והתחילו לרסס את כולם במים וכאלה דברים כולל מורים והכל
אמרו שיבטלו להם את הנשף אבל כמו כלבים עשו להם אותו

לעומת זאת... השנה השכבה המאפנה של אריק לא עשתה כלום וגם ביטלו להם את הנשף :haha:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter

שנה שעברה ה יבניקים באו עם רובי מים שקיות מים קמח ביצים וכל הבא ליד וזיינו כל מי שהתקרב לשערי בית ספר מבפנים ומבחוץ
אחר כך הם תכננו כמה דקות בחוץ משהו והתפרצו לתוך בית ספר והתחילו לרסס את כולם במים וכאלה דברים כולל מורים והכל
אמרו שיבטלו להם את הנשף אבל כמו כלבים עשו להם אותו

לעומת זאת... השנה השכבה המאפנה של אריק לא עשתה כלום וגם ביטלו להם את הנשף :haha:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
LMAO !!!!!

הם היו חברים שלי - איזה קטעים .......
ושמעתי שביטלו לשכבה את הנשף השנה - איזה אפסים !
בחיים לא היינו נותנים שיבטלו לנו - מה זה השטויות
האלה ???? זה בקושי קשור להנהלה !!!

תאמינו לי הדור של היום ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement