|
בגרויות ! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
בהצלחה במגן שלי מחר במחשבים
זה שיא הקשה |
בהצלחה גבר.... |
|
|
| Agent-Fire |
| בהצלחה צ'וק! :) |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
בהצלחה צ'וק! :) |
מזה צ'וק???
שפריצן
:D :disbelief :D |
|
|
| Hell_Copter |
בהצלחה לכל מי שעושה מחר משהו...
:) |
|
|
| oDrori |
יום חפשי... איזה פינוק
ד"א, קיבלתי במתכונת לשון 74 שזה די מרצה אבל טעויות מפגרות וגם זה אומר שהמגן פחות מ -74
:whip: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by oDrori
יום חפשי... איזה פינוק
ד"א, קיבלתי במתכונת לשון 74 שזה די מרצה אבל טעויות מפגרות וגם זה אומר שהמגן פחות מ -74
:whip: |
אני קיבלתי
68 וחצי |
|
|
| oDrori |
| כמה אתה מהמר מגן סופי? |
|
|
| MoSH_MaN |
כוס אמק
מחר אני מרים טלפון למורה שלי -(אני כבר לא בא לתיכון) אני מבקש שתעלה לי את הציון הגשה בעוד 2-3 נקודות
יש לי 90 שזה די אכזבה בשבילי.... אני רוצה 95 אבל אין מצב שהיא תסכים לעלות לי
היא פשוט מורה גברת
חבר שלי קיבל במגן 83 והיא מגישה אותו על 95 כי הוא קיבל בתעודה 95-7 .... |
|
|
| Narcotic Mind |
צ'וק אתה עושה את השלוש יחידות הראשונות של מחשבים בשנה ?
הוא שזה השתיים האחרונות ?
כי אני עשיתי שלוש שנה שעברה ואני עושה עוד שתיים שנה הבאה
היה לי סופי שנה שעברה 98 היה קל שיא |
|
|
| MoSH_MaN |
הוא עושה את השתיים האחרונות
של העיצוב והבולשיט הזה
לא את פסקל |
|
|
| DjChook |
חחח גם לי יש 98 סופי ב 3
בכל מקרה השתיים אתה חייב לציין שממש מסובכות
והרבה יותר מחשבה , הרבה פחות טכניקה
אבל המגן היה דיי קל
נקווה לטוב |
|
|
| MoSH_MaN |
יששששששששששששששששששששששש מעלים לי את הציון הגשה בלשון ל95!!!
איזה מורה כלה
אני פשוט לא מאמין
למרות כל הדברים שעשיתי לה השנה
שכוללים ניתוק טלפון בפנים
אמרתי לה ,לא לבוא לכיתה יותר ועוד....
יוו איזה באסה כנראה אני עובר כית אז אני לא ילמד איתה
כל כך הולך על ה100 בבגרות |
|
|
|
|