|
בגרויות ! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
יכול להיות שזה קשור לזה שהם שמו סם משלשל בעוגה שהם הביאו למורים... אבל לא נראה לי למה הסגנית מנהלת שהיא גם מרכזת השכבה שלהם הגנה על הילדים
אבל ראסמי הם פארשים
ומילא שיבטלו... אבל אפילו לא לעשות כלום!?
אין מצב שאנחנו לא נעשה!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שזה קשור לזה שהם שמו סם משלשל בעוגה שהם הביאו למורים... אבל לא נראה לי למה הסגנית מנהלת שהיא גם מרכזת השכבה שלהם הגנה על הילדים
אבל ראסמי הם פארשים
ומילא שיבטלו... אבל אפילו לא לעשות כלום!?
אין מצב שאנחנו לא נעשה!!! |
ראסמי ...
טוב יאללה בהצלחה בבגרות אנשים !!
אני זז לישון !
מחר אילת אני קם עוד 6 שעות והולך להיות 4-5 שעות על הכבישים מחר
:(
יא אללה איזה מעייף זה יהיה ...
טוב לילה טוב חבר'ה :) |
|
|
| yahel222 |
אצלנו גם ביטלו תרונדו אבל היה נשף משהו משהו
בבית הצנחן ואז ישר אחרי בטיאלוי
מורן תיזהר ותהנה אחייי
ואם אתם רוצים לראות תמנונה מפורים
יש לי פשוט אין לי כוח לעלות אם מישהו מוכן אני ישלח לו באייסיקיו
חובה לראות איך קישטנו את הסוברית ! |
|
|
| Narcotic Mind |
שוב שבע בבוקר
שוב עוד שעה וחצי בגרות
שוב אני פה
די אני לא יכול יותר :stongue: :stongue: :stongue:
טוב נו, בגרות אחרונה השנה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
שוב שבע בבוקר
שוב עוד שעה וחצי בגרות
שוב אני פה
די אני לא יכול יותר :stongue: :stongue: :stongue:
טוב נו, בגרות אחרונה השנה... |
ראסמי אחי!!!!!!!!!
קמתי ב 4 וחצי ללמוד ופשוט נמאס לי כבר!!
חזרתי על איזה 30 ומשהו פרקים הבוקר ועל הנושא המסכם ואני לא מסוגל לראות את החומר יותר
אני יאכל, יתקלח, ועוד שעה ככה יצא כבר מהבית
שיהיה לנו בהצלחה!!! |
|
|
| nimrod levi |
תודה...
יאללה אחרי זה אפשר לקרוע את כל המחברות
כל השתיים שלוש...
אבל כיף לגמור עם תנ"ך |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
תודה...
יאללה אחרי זה אפשר לקרוע את כל המחברות
כל השתיים שלוש...
אבל כיף לגמור עם תנ"ך |
מחברות ?
מה זה?
אנקורי שולט! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
מחברות ?
מה זה?
אנקורי שולט! |
חחח ראסמי....
:tongue3 |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב תזכורת:
יום שישי בגרות בלשון
ציון הגשה 95
זיינתי אוכתם קיבלתי 84 במגן
איזה מורה גברת
ירד לי 9 נקודות בהבנה!
ועוד 7 נקודות של פשוט שטויות שאני לא יתן להם לקרות שוב פעם! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב תזכורת:
יום שישי בגרות בלשון
ציון הגשה 95
זיינתי אוכתם קיבלתי 84 במגן
איזה מורה גברת
ירד לי 9 נקודות בהבנה!
ועוד 7 נקודות של פשוט שטויות שאני לא יתן להם לקרות שוב פעם! |
לך יש מורה טובה?
קיבלתי 68 וחצי
ומגישים אותי על 85
איזה מורה תותחית יאאלה...
יוואו איך אין לי כח לבגרות הזאת....!!!
אבל זהו, ישר אחריה חופש ג-ד-ו-ל
:eyes: :crazy: :tongue2 :eyespop: |
|
|
| MoSH_MaN |
עזוב אין כוח לבגרות
אין כוח ללמוד
אני לא צריך אבל אתה יודע....סעמק
לא שאני ילמד הרבה
אולי 4 שעות עד יום שישי |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עזוב אין כוח לבגרות
אין כוח ללמוד
אני לא צריך אבל אתה יודע....סעמק
לא שאני ילמד הרבה
אולי 4 שעות עד יום שישי |
הלוואי 4 שעות...
אין אני פשוט לא מבין את זה....
כאילו אני מרגיש שאני יודע טוב
אני עושה מבחן ויש לי מלא טעויות...
יש לי היום שיעור פרטי
מחר שעתיים
ונראה לי חוץ מזה אני לא לומד...
אולי ביום של המבחן בבוקר לקרוא שוב ת'חומר וזהו
דיי חאלססס כמה אפשר ללמוד, אני כבר מת להיפטר מזה...
:eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|