return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
בגרויות ! (pg. 19)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
יכול להיות שזה קשור לזה שהם שמו סם משלשל בעוגה שהם הביאו למורים... אבל לא נראה לי למה הסגנית מנהלת שהיא גם מרכזת השכבה שלהם הגנה על הילדים
אבל ראסמי הם פארשים
ומילא שיבטלו... אבל אפילו לא לעשות כלום!?
אין מצב שאנחנו לא נעשה!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שזה קשור לזה שהם שמו סם משלשל בעוגה שהם הביאו למורים... אבל לא נראה לי למה הסגנית מנהלת שהיא גם מרכזת השכבה שלהם הגנה על הילדים
אבל ראסמי הם פארשים
ומילא שיבטלו... אבל אפילו לא לעשות כלום!?
אין מצב שאנחנו לא נעשה!!!


ראסמי ...

טוב יאללה בהצלחה בבגרות אנשים !!

אני זז לישון !
מחר אילת אני קם עוד 6 שעות והולך להיות 4-5 שעות על הכבישים מחר
:(

יא אללה איזה מעייף זה יהיה ...

טוב לילה טוב חבר'ה :)
yahel222
אצלנו גם ביטלו תרונדו אבל היה נשף משהו משהו
בבית הצנחן ואז ישר אחרי בטיאלוי

מורן תיזהר ותהנה אחייי

ואם אתם רוצים לראות תמנונה מפורים
יש לי פשוט אין לי כוח לעלות אם מישהו מוכן אני ישלח לו באייסיקיו

חובה לראות איך קישטנו את הסוברית !
Narcotic Mind
שוב שבע בבוקר
שוב עוד שעה וחצי בגרות
שוב אני פה

די אני לא יכול יותר :stongue: :stongue: :stongue:

טוב נו, בגרות אחרונה השנה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
שוב שבע בבוקר
שוב עוד שעה וחצי בגרות
שוב אני פה

די אני לא יכול יותר :stongue: :stongue: :stongue:

טוב נו, בגרות אחרונה השנה...


ראסמי אחי!!!!!!!!!
קמתי ב 4 וחצי ללמוד ופשוט נמאס לי כבר!!
חזרתי על איזה 30 ומשהו פרקים הבוקר ועל הנושא המסכם ואני לא מסוגל לראות את החומר יותר
אני יאכל, יתקלח, ועוד שעה ככה יצא כבר מהבית
שיהיה לנו בהצלחה!!!
nimrod levi
תודה...
יאללה אחרי זה אפשר לקרוע את כל המחברות
כל השתיים שלוש...
אבל כיף לגמור עם תנ"ך
DjChook
quote:
Originally posted by nimrod levi
תודה...
יאללה אחרי זה אפשר לקרוע את כל המחברות
כל השתיים שלוש...
אבל כיף לגמור עם תנ"ך


מחברות ?

מה זה?

אנקורי שולט!
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


מחברות ?

מה זה?

אנקורי שולט!


חחח ראסמי....
:tongue3
MoSH_MaN
טוב תזכורת:

יום שישי בגרות בלשון
ציון הגשה 95
זיינתי אוכתם קיבלתי 84 במגן
איזה מורה גברת

ירד לי 9 נקודות בהבנה!
ועוד 7 נקודות של פשוט שטויות שאני לא יתן להם לקרות שוב פעם!
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב תזכורת:

יום שישי בגרות בלשון
ציון הגשה 95
זיינתי אוכתם קיבלתי 84 במגן
איזה מורה גברת

ירד לי 9 נקודות בהבנה!
ועוד 7 נקודות של פשוט שטויות שאני לא יתן להם לקרות שוב פעם!


לך יש מורה טובה?
קיבלתי 68 וחצי
ומגישים אותי על 85
איזה מורה תותחית יאאלה...

יוואו איך אין לי כח לבגרות הזאת....!!!
אבל זהו, ישר אחריה חופש ג-ד-ו-ל

:eyes: :crazy: :tongue2 :eyespop:

MoSH_MaN
עזוב אין כוח לבגרות

אין כוח ללמוד

אני לא צריך אבל אתה יודע....סעמק
לא שאני ילמד הרבה
אולי 4 שעות עד יום שישי
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עזוב אין כוח לבגרות

אין כוח ללמוד

אני לא צריך אבל אתה יודע....סעמק
לא שאני ילמד הרבה
אולי 4 שעות עד יום שישי



הלוואי 4 שעות...

אין אני פשוט לא מבין את זה....
כאילו אני מרגיש שאני יודע טוב
אני עושה מבחן ויש לי מלא טעויות...

יש לי היום שיעור פרטי
מחר שעתיים

ונראה לי חוץ מזה אני לא לומד...

אולי ביום של המבחן בבוקר לקרוא שוב ת'חומר וזהו

דיי חאלססס כמה אפשר ללמוד, אני כבר מת להיפטר מזה...
:eyespop: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Privacy Statement