| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אנחנו מקבלים את זה בתחילת בפטמבר ככה הרכזת אמרה לי |
אז הרכזת עבדה עליך...
גם לנו אמרו את זה ולא קיבלנו... וכולם קיבלו כמה חודשים אחרי תחילת הלימודים
ועוד משהו מוש... ראיתי שאמרת שהמורה שלך הסתכלה על הבחינת בגרות ואמרה לך שאתה תקבל ככה וככה ציון... זה בולשיט למה אסור לה בכלל להיות קרובה למבחנים |
|
|