|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Is er eigenlijk enige 'band' tussen Antwerp en Racing?
Heb alvast vermoeden dat het daar een heet avondje gaat worden in Mechelen :D |
Er komt af en toe Racing-volk naar Antwerp en vice versa. Hopelijk verkopen ze hun thuisvoordeel niet zodat we naar ginder kunnen trekken.
Tien tegen één dat De Lijn voor die dag al extra stadswachters aan het zoeken is voor op de lijn 500 Antwerpen - Mechelen  |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Gladius
expres verloren van Ronse om zich nu ten volle op de competitie te kunnen toeleggen =p
vant weekend is het trouwens terug tegen Ronse! |
Waar is den tijd http://www.youtube.com/watch?v=jDNOYKPBwJA |
|
|
| Config |
| haha, schitterend :toothless |
|
|
| MikeVee |
Last-minute kwalificatiepronostiek:
Belgiê - Estland 1-2 |
|
|
| Jasperovitsj |
2-1
Waarna Zot Renéeken extreem vol van zichzelf gaat zijn, en de voltallige top van de Bond zich al wereldkampioen waant. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| t is dus uiteindelijk 3-2 geworden, schande van die twee tegendoelpunten, maar we zullen maar blij zijn dat ze gewonnen hebben zeker :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
yep, met momenten goed voetbal, maar verdedigend was het weer om te schreeuwen, die foutjes moeten er toch uit zekers. Ik geef Van Buyten nog 1 kans de woensdag, als hij het daar weer verknoeit moet hij uit de ploeg gvd.
Ik zie ons wel iets gaan rapen in Turkije btw |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
Hopelijk verkopen ze hun thuisvoordeel niet zodat we naar ginder kunnen trekken.
|
Ja lap, bij ons is het al zover. Negen kansen op tien zal de match in Genk gespeeld worden ipv Seraing.
Had net als velen uit gekeken naar een gezellige trip om nog eens wat nostalgische voetbalsfeer te gaan opsnuiven, ipv een doodgewoon voetbalavondje in een nog niet eens voor 1/4 gevulde Cristal Arena.. :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
1-1
alvast hoopgevend ... heeft Rene eindelijk het licht gezien? :D |
|
|
| Devilex |
| Frank Raes: "De Petterrrrrrrrr" |
|
|
| Progrez |
Aangezien ik de pest heb aan voetbalwedstrijden op tv volgen, vertrek ik morgen richting Liverpool om daar Standard eens live aan het werk te zien.
Niet te onderschatten minpunt; eens in Engeland is alcohol op de bus en in het stadion verboden. Wat een apenland. |
|
|
|
|