return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 6)
View this Thread in Original format
BZRK
heerlijke selectie weer idd, wat een bondscoach hebben wij toch :)
The_G0dfather
Ik veronderstel dat hij niemand van de "jonge duivels" kon kiezen?

En wrom geen Kompany?

Bijna vergeten te zeggen wat een onnozele selectie dit is
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb toch wel enkele vragen bij deze selectie :conf:

Dat je deze keepers selecteerd kan ik nog begrijpen. Meer vragen heb ik bij de selectie van Mark De Man, maar vooral Jelle Van Damme. Een Van Damme op niveau is zijn selectie waard, maar dat zal nu zeker (nog) niet het geval zijn. Die kerel komt net terug uit blessure, heeft al zeker één maand (of langer) geen match meer gespeeld en nauwelijks een fatsoenlijke training in de benen de laatste weken ... wat in hemelsnaam doet die speler in de selectie?????

Waarom Bart Goor en Mbo Mpenza nog geselecteerd zijn begrijp ik ook niet. Kan enkel zijn obv hun prestaties van 5 jaar geleden ofzo, want hetgeen die mannen de laatste tijd hebben laten zien is toch geen niveau meer van de nationale ploeg. Hetzelfde kan eigenlijk zelfs nog gezegd worden van Thomas Buffel en Kevin Vandenbergh, ... of die moeten een geweldige voorbereiding hebben gespeeld (waar VDE ongetwijfeld iedere match van gevolgd heeft :rolleyes: )


Man nog nooit een verdediging gezien met zo'n techniek :rolleyes:

Tzal vooral gebrek aan beter zijn zeker?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Tzal vooral gebrek aan beter zijn zeker?


waarschijnlijk eh ...

toch moeten er een aantal alternatieven zijn voor een Goor / Mpenza. Lamah en Rossini zaten toch in de voorselectie van de OS. Waarom die mannen dan bijvoorbeeld niet oproepen? Het feit dat ze al bij de beloften hebben gespeeld moet toch aantonen dat ze iets in hun mars hebben. T is toch op dergelijke spelers dat we in de toekomst moeten rekenen, toch niet meer op Goor, Mpenza's ed.

Waarschijnlijk heeft hij die mannen wel nauwelijks aan het werk gezien maar dat moet in ieder geval voor VDE geen probleem vormen ... Buffel en VDB zal em de laatste maanden ook niet overvloedig bezig hebben gezien
FCB_Fanatic
en Gent heeft zn eerste Europese match dit seizoen ook gewonnen ... 2-1 tegen Kalmar. Redelijk resultaat, jammer van die tegengoal.
Devilex
Alé we zijn er weer aan begonnen. Logische zege van Standard op Dender, maar wat Anderlecht gedaan heeft daar verschoot ik wel van, mss moet Cercle net zoals vorig jaar weer enkele speeldagen wennen alvoor ze in hun ritme komen.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Alé we zijn er weer aan begonnen. Logische zege van Standard op Dender, maar wat Anderlecht gedaan heeft daar verschoot ik wel van, mss moet Cercle net zoals vorig jaar weer enkele speeldagen wennen alvoor ze in hun ritme komen.


wat ik ervan gehoord heb haalde Anderlecht hetzelfde niveau als in zn vorige matchen en waren ze gewoon slecht ... maar was Cercle gewoonweg nóg slechter. Ik ga er zeker niet om treuren, nu staan ze waar ze horen te staan :D
Gladius
meh, belgische competitie terug begonnen, de 'Jupiler Pro League' (mét als logo de stier uiteraard, oenaasj!). gelukkig begonnen ze gisteren in Engeland ook, zodat ik snel kon overschakelen. Toevallig iemand de goal van Steinsson gezien in Bolton - Stoke? :crazy:
The_G0dfather
was dat dat voorzet/schot van de zijkant ?
Gladius
quote:
Originally posted by The_G0dfather
was dat dat voorzet/schot van de zijkant ?

yep idd. totaal niet als schot bedoeld, maar valt wel in de kruising binnen. goal of the month =)

ook opmerkelijk was Nasri die bij Arsenal al na 4 min scoort en heerlijke dingen liet zien. hmmm dat wordt weer genieten dit seizoen

djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
meh, belgische competitie terug begonnen, de 'Jupiler Pro League' (mét als logo de stier uiteraard, oenaasj!). gelukkig begonnen ze gisteren in Engeland ook, zodat ik snel kon overschakelen. Toevallig iemand de goal van Steinsson gezien in Bolton - Stoke? :crazy:


yes wat een goal :)


Gent ook goed begonnen, twee knappe goals van Azofeifa.
Jasperovitsj
Die 4-0 was wel een beauty, amai :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement