|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Het is natuurlijk een wedstrijd waar iedereen voor staat te springen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, successupporters genoeg :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| aangezien ze met een serieus b elftal aantreden: 0 - 2 ... en dat zou nog niet zo slecht zijn eigenlijk. Luxemburg is geen ploeg meer waar ge zomaar overheen walst :) |
|
|
| MikeVee |
Ik zie dat jullie allemaal 0 geven aan lux. ,
jullie weten toch dat Proto in de goal staat hé, die maakt sowieso een flater wat tot een luxemburgs doelpunt gaat leiden.
En met dat middenveld zal sonck niet veel kansen krijgen. :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Config |
| bah.. de vervangers zijn niet van de minste, iedereen zal zich willen bewijzen zodat ze er volgende keer terug kunnen bij zijn. Dat België niet met het typisch elftal kan spelen is daarom misschien zelfs een goeie zaak |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik zie dat jullie allemaal 0 geven aan lux. ,
jullie weten toch dat Proto in de goal staat hé, die maakt sowieso een flater wat tot een luxemburgs doelpunt gaat leiden.
En met dat middenveld zal sonck niet veel kansen krijgen. :disbelief :disbelief :disbelief |
over Proto hebt ge idd een punt, vliegevanger eerste klas :p
Middenveld is verder ook onuitgegeven maar tzal al bij al wel meevallen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Proper goaltje anders :crazy: |
|
|
| Real |
Zenden ze het uit?
edit: aha |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Pronostiekje voor de rooi duivels:
lux - b 1-1 :clown: |
had ge der nu maar geld op ingezet eh :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Config
0-5 |
Fail  |
|
|
|
|