|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| Van Buyten heeft zich vandaag ook nog eens nuttig gemaakt bij Bayern :tongue3 |
|
|
| FCB_Fanatic |
Deze avond spelen Club en Standard europees. Mijn pronostieken:
Young Boys Bern - Club Brugge: 3-0
Everton - Standard: 1-0 |
|
|
| Config |
YB Bern - Club Brugge - 0-2
Everton - Standard - 0-0 |
|
|
| MikeVee |
YB Bern - Club Brugge 1-1
Everton - Standard 4-0 |
|
|
| Gladius |
YB Bern - Club Brugge 1-1
Everton - Standard 1-0 |
|
|
| BZRK |
YB Bern - Club Brugge 2-0
Everton - Standard 0-1 |
|
|
| Devilex |
YB Bern - Club Brugge 2-1
Everton - Standard 1-1 |
|
|
| lievez |
YB Bern - Club Brugge - 1-3 (Bern komt voor)
Everton - Standard - 3-1 (Standard komt voor)
:D |
|
|
| Devilex |
| Maar eigenlijk hoop ik dat ze beiden winnen, anders staan we er volgend jaar niet te goed voor. |
|
|
| lievez |
| kgaander nog op zijn let op ;) |
|
|
| lievez |
| en ik blijf op schema :)) |
|
|
| Devilex |
| Als ik me niet vergis moet bern hier dus met 2 doelpunten verschil komen winnen? |
|
|
|
|