|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Hij blijft dus al zeker tot het einde van de campagne :rolleyes: :sadgreen: |
|
|
| Gladius |
| Ik hekel wel hoe Vandenbempt de laatste tijd veel op de voorpagina van Sporza verschijnt met zijn mening over dit of hetgeen. Jeez man, tis maar ne journalist ze; als ge da nu in dat stuk over kranten zet, tot daaraan toe, maar ze doen nu precies of die z'n mening is goud waard. En daarbij, ik kan die kerel minder & minder uitstaan. |
|
|
| Config |
| quote: |
Nieuwe strafschop na scheet tegenstrever
ma 06/04/09 - In ons land treurt Germinal Beerschot nog steeds om de strafschop die (niet) gefloten is. In Engeland heeft een scheidsrechter een penalty in een amateurwedstrijd opnieuw laten nemen omdat een opponent de penaltynemer afleidde met een scheet.
International Manchester FC miste in de match tegen Chorlton Villa een strafschop.
Tot verbazing van velen liet de ref de strafschop opnieuw nemen. De speler die voor de afleiding zorgde door een scheet te laten, kreeg bovendien nog een gele kaart.
"Wij zijn geen vuile ploeg, wij houden gewoon van voetbal", zei de coach van Chorlton Villa.
"De penalty werd gemist omdat hij slecht getrapt was, niet omdat er een storend geluid was. Er protesteerde ook niemand."
Sporza.be
|
:gsmile: |
|
|
| Jasperovitsj |
| It's about bloody time. |
|
|
| lievez |
das het beste nieuws in jaren voor onze Roze Duivels :)
hopelijk gaan ze nu binnekort ni zegge de Vercauteren of Broos ofzo overneemt :whip: |
|
|
| pzK |
jacky :p :p
ik hoop op iemand deftig deze keer, maar ja, nu niet naïef worden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe, juist de Fenixstyle gespot op tv :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, juist de Fenixstyle gespot op tv :D |
Ja lap, dan zijt ge eens met 2000 man daar en denkt ge eens veilig te zijn voor de camera's, maar neen dan nog filmen ze net u.. :D
Maar bon ik ga niet klagen, we hadden een zeer gezellig avondje daar op het Lisp.. :p
En nu op naar 23 mei: twintigdoezend kèkkers, oep èlle bakkes.. :cool: |
|
|
| Devilex |
| Jammer voor Lierse |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jammer voor Lierse |
Bwa, een bekerfinale was natuurlijk wel 'leuk' geweest voor hen, maar echt treuren zullen ze er volgens mij niet om. Denk dat in Lier de eindronde en bijhorende promotie naar eerste klasse véél belangrijker is. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Bwa, een bekerfinale was natuurlijk wel 'leuk' geweest voor hen, maar echt treuren zullen ze er volgens mij niet om. Denk dat in Lier de eindronde en bijhorende promotie naar eerste klasse véél belangrijker is. |
Bwa, een bekerfinale maak je niet elk jaar mee. Dus 't steekt toch wel een beetje ... vooral omdat er gisteren zo veel meer in zat én omdat ik betwijfel of we nog wel gaan promoveren. |
|
|
|
|