|
Voetbalseizoen 2008-2009 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
meh, Antwerp-Lierse was maar een matige match. Als er iemand moest winnen was het eigenlijk eerder Lierse. 'T is te hopen dat Bouchouari & Coulibaly rap inzetbaar zijn van voor, want het was echt om te schreeuwen.
pfff |
|
|
| FCB_Fanatic |
| er zijn geruchten dat Barda nog getransfereerd gaat worden naar een Russische Club. Genk zou er veel geld voor krijgen en ze zouden ook al rond zijn met een vervanger. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Gladius
meh, Antwerp-Lierse was maar een matige match. Als er iemand moest winnen was het eigenlijk eerder Lierse. 'T is te hopen dat Bouchouari & Coulibaly rap inzetbaar zijn van voor, want het was echt om te schreeuwen.
pfff |
ik zou eerder zeggen dat de score eerlijk was, ze waren gelijk aan elkaar. lierse was echt geen haartje beter hoor :)
waar zat ge trouwens ongeveer? wij op tribune 2 |
|
|
| Gladius |
ik zat int midden van tribune 2 boven de grote ingang.
in de 2de helft viel er inderdaad aan beide kanten niets te beleven, en aangezien ze in de eerste helft beiden een paar kansen hadden, was een gelijkspel inderdaad misschien de juiste uitslag. |
|
|
| djcresto |
| Serieuze transferactiviteit nog op de laatste dag. Fellaini nr Everton voor 16 miljoen. |
|
|
| Real |
| Op Sporza vermelden ze zelfs 18,5 miljoen. :eyes: |
|
|
| djcresto |
Dat voor een klein Belgje.
Fellaini krijgt direct het gezelschap van Saha. Berbatov trekt van Tottenham naar ManU. Pavloesjenko gaat dan weer naar Tottenham en Man City trekt Robinho aan. |
|
|
| FenixStyle |
Loting 1/16e finales Beker van Belgie (11-12 november):
Oostende (II) - Zulte Waregem
Dessel Sport (III) - FC Dender
Charleroi - Ronse (II)
Diegem Sport (III) - Lokeren
Moeskroen - Tubeke
KV Turnhout (III) - Roeselare
Seraing (III) - RC Genk
Bergen - Lierse (II)
Kortrijk - Standard
Club Brugge - Beveren (II)
RC Mechelen (III) - Germinal Beerschot
AA Gent - OH Leuven (II)
Anderlecht - Doornik (II)
KV Mechelen - Veldwezelt (III)
Mol-wezel (III) - Cercle Brugge
KVSK United (II) - Westerlo
Ik ben alvast tevreden dat we tegen Seraing spelen. Moet normaal gezien haalbare tegenstander zijn + het lijkt me een gezellige verplaatsing te zijn :) |
|
|
| Progrez |
Racing Mechelen thuis tegen den Beerschot.
Die match ga ik met rood aanduiden in mijn agenda. |
|
|
| Config |
| Waar is Antwerp? :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Config
Waar is Antwerp? :D |
expres verloren van Ronse om zich nu ten volle op de competitie te kunnen toeleggen =p
vant weekend is het trouwens terug tegen Ronse! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
Racing Mechelen thuis tegen den Beerschot.
Die match ga ik met rood aanduiden in mijn agenda. |
Is er eigenlijk enige 'band' tussen Antwerp en Racing?
Heb alvast vermoeden dat het daar een heet avondje gaat worden in Mechelen :D |
|
|
|
|